Iskanje na kraju samem je osebni asistent in najboljši svetovalec vaših kupcev
Pravijo, da je vodenje trgovine in spletne trgovine popolnoma drugačno. Verjetno v nekaterih primerih. Ampak obstajajo osnovne stvari, ki so kanonski za obe smeri in jih ni mogoče zanemariti.
Predstavljajte si, da iščete nekaj čevljev ali obleko. Prišli ste v trgovino s tisočimi izdelki in ni nikogar! Začnete iskati, ne da bi bili prepričani, da ima ta trgovina celo nekaj, kar potrebujete, ali vsaj nekaj, kar je blizu tistega kar potrebujete. Kakšne so možnosti, da jih boste tam kupili? Nihče ne ve.
Ampak, če imate na vaši strani osebnega pomočnika, ki vam lahko pomaga, da se vam posvetijo ali da vam pomagajo pri različicah, ki ustrezajo vašim potrebam, je verjetneje, da boste izdelek celo kupili.
Vaše iskanje na kraju samem je osebni asistent, ki da roko obiskovalcu in spremlja obiskovalca do izdelka. To je najboljše orodje za organizacijo potovanja obiskovalcev v vaši trgovini, lahko spletni ali navadni (klasični).
Kdo uporablja iskanje na kraju samem? Ali je napor vreden?
Imate veliko možnosti, da segmentirate ciljno skupino vaših spletnih trgovin. Eden od njih je “iskalnik / ne-iskalnik”.
“Ne-iskalci” so tisti e-deskarji, ki pridejo v vašo prodajalno, ne da bi si morali nekaj kupiti. Lahko se pretvorijo v kupce šele potem, ko gredo skozi prodajni lijak vašega celotnega obsega. Najprej jih morate pritegniti s svojim dizajnom, nato se vključiti v vašo paleto izdelkov, katere želijo kupiti s posebno ponudbo in spremeniti v nakup. Ta proces traja nekaj časa in omogoča povprečno pretvorbo 1,5-3%.
Ampak obstajajo tudi drugi – “iskalci” – ljudje, kateri iščejo določen izdelek, ki ga imate. Po poročilu Forrester Researcha 43% obiskovalcev spletnih trgovin takoj obiščejo iskalno polje ISKALNIK in si prizadevajo najti, kar želijo. Tisti »iskalci« bodo 2-3-krat bolj verjetno pretvorili v nakup v primerjavi z »ne-iskalci«, ker so tu za nakup izdelka.
Zakaj vlagati v mobilno iskanje
Ko gre za mobilne naprave, bo iskalno polje postalo kritično. Nedavna študija podjetja Google kaže, da 80% ljudi na svetu uporablja mobilne naprave. In pričakujejo, da bodo dobili hitre, ustrezne in “manj tipične” rezultate. Še posebej med iskanjem določenega izdelka.
43% državljanov ZDA je izjavilo, da iščejo blago na spletu in jih tudi kupijo na spletu. Čeprav obstajajo ljudje, ki raje kupujejo v klasičnih trgovinah, to najprej storijo z iskanjem na spletu, preden gredo v trgovino. Skupaj 72% državljanov ZDA išče blago na spletu.
Google pravi, da bo le 9% uporabnikov ostalo na spletnem mestu prilagojenem za mobilne naprave, če ne dobijo informacij katere iščejo takoj.
Kaj je Perfect Selling Search
Iskanje je zdaj postalo prodajno orodje. Toda iskanje samega sebe ne daje prednosti. To je treba opraviti na pravi način. Poleg tega večje spletne trgovske platforme zagotavljajo slabo iskanje na kraju samem. Ponavadi!
Ugotovimo, kakšno odlično kakovostno iskanje pri prodaji moramo narediti, da bi to vplivali na vašo prodajo in povečalo pretvorbo.
Zmanjšajte pot
Pokažite obiskovalcem točno tisto, kar želijo videti. Dajte jim bližnjico do izdelka iz trenutnega iskanja v iskalnem polju s vašimi predlogi. Tudi v primeru zamegljenosti imena izdelka bo pametno iskanje razumelo zahtevo in bo ponudilo ustrezne tiste ali sorodne različice. Hkrati se morajo predlogi zgoditi hitro, ne glede na to, koliko izdelkov imate v vaši spletni trgovini.
Razumeti obiskovalce
Vgrajeno orodje za analizo obiskovalcev je neodtujljiv del popolnega iskanja. Pomaga pri spremljanju vaših obiskovalcev in njihovih željah med iskanjem. Ugotovite in spremljajte, kaj iščejo, kaj najdejo in katere predloge jim pomagajo. S to analitiko v rokah lahko izboljšate izkušnje strank, prilagodite ustreznost iskanja in izboljšate pretvorbo. Naj vaši obiskovalci povedo, kaj resnično želijo od vas.
Bodite odzivni
Tudi če je vaše iskanje funkcionalno zelo koristno, bo neuspešno, če ga obiskovalec ne bo mogel videti, poiskati gumb »iskanje« ali pa bo prišel do nereda v rezultatih iskanja. Še posebej na mobilnih napravah. Zasnova, uporabnost in popoln videz naprave ni zadnja stvar, ki bi jo bilo treba upoštevati. Popolno iskanje mora imeti možnost spreminjanja barv in pisav. Ali celo imajo po meri pravilne CSS in HTML.
Pomoč pri prodaji
Vgrajeno promocijsko orodje bo močan dodatek, ki vam omogoča ustvarjanje preprostih promocij in jih pokaže v trenutnem iskanju, ki ustreza vsem zahtevam. Stran z rezultati iskanja z bogatimi filtri, ki strankam omogočajo filtriranje izdelkov, ki jih iščejo na eni strani, lahko pozitivno vplivajo tudi na stopnjo konverzije med iskanjem in nakupom.
Realni primeri, kako so spletne trgovine povečale pretvorbo z optimiziranjem iskanja na spletnem mestu
Aktiven v slogu
Fantje niso imeli ustreznega iskanja na Magento platformi. Iskanje kupcev izdelkov skupaj s iskanim izdelkom je videlo druge stvari, ki niso bile blizu tistim, kar so resnično iskali, in to je odvrnilo pozornost tako kot jih je oddaljilo od nakupa. Pametno iskanje je spremenilo situacijo. Obiskovalec zdaj lahko dostopa do točno določenega izdelka ali ustreznih ponudb med vnašanjem besedil v iskalno polje, ali na strani z rezultati iskanja, ki je bila ustvarjena v iskalnem orodju. Spletna trgovina ima sedaj veliko filtrov, ki lahko pomagajo pri segmentiranju ali kategorizaciji izdelkov in jih je mogoče prilagoditi.
Rezultat je 31-odstotna rast konverzije s povečanim številom obiskovalcev za 65%.
ZoobGear
Lastnik trgovine na Shopify ni bil zadovoljen s privzetim iskanje v njihovi platformi. Videl je, da kupci ki so se vračali niso mogli najti točnega izdelka, ki so ga prej videli na svoji spletni strani. Ljudje so prišli v trgovino, videli izdelek, levo za primerjavo cen na konkurenčnih spletnih mestih in se vrnili nazaj, a tega izdelka niso mogli najti tako kot prvič. Lastnik je poskušal odpraviti težavo tako, da skrije iskalno polje, s katerim obiskovalce obišče katalog, kateri išče izdelek, vendar to ni pomagalo. Stvari so se spremenile s pametnim iskanjem, ki so obiskovalcem pri iskanju izdelka takoj pokazale prejšnje iskanje ali ibiro.
Pretvorba s pomočjo iskanja se je povečala za 45%, v celoti pa za 10%.
Kako vedeti, da morate optimizirati iskanje na spletnem mestu?
Google Analytics je odličen način za merjenje učinkovitosti iskanja.
- Spremljajte, kako pogosto uporabniki uporabljajo vaše iskalno polje
- Primerjajte iskanje in pretvorbo brez iskanja
- Izmerite prihodke in povprečni čas na strani
- Sledite vedenju iskalcev po vaši spletni strani
- Ocenite, kako hitro se bodo vaše naložbe z optimizacijo izboljšale
Če želite, da Google Analytics sledi vašim statističnim podatkom o iskanju, morate aktivirati izboljšano e-trgovino na upravni plošči in v računu Google Analytics, ter jih povežite in vklopite sledenje spletnemu mestu.
Če je pretvorba brez iskanja višja od tiste z iskanjem, imate nekaj,o čemer boste razmišljali. Obstaja velik potencial za odkrivanje s pravim iskalnim orodjem!
Komentar
Searchanise je pametno orodje za iskanje na spletu narejeno za spletne trgovine, ki obiskovalce pretvarjajo v stranke oziroma kupce. Ko vnašate predloge in avtokorekcije, izboljša spletno trgovino z rezultati iskanja z bogatimi naprednimi filtri. Searchanise vključuje instrumente, ki omogočajo uporabnikom navigacijo prek zbirk bolj priročno in učinkoviteje. Izgleda in deluje odlično na namiznih in mobilnih napravah.
Oleg Silakov, Productanise Product Manager