Industrija spletnih trgovin ima velik potencial rasti; še več, verjetno bo samo to še ostalo. Sedanja statistika e-trgovine kaže, da je približno 40% svetovnih uporabnikov interneta kupilo izdelke prek svoje naprave – to je več kot milijardo spletnih kupcev. Seveda to ne bi smelo biti presenečenje, saj je rast e-trgovine ena stvar, ki jo morajo vsi dobro poznati.

Ko izdelate spletno trgovino imate možnost, da kupce dobite po celem svetu; to je močno odvisno od nekaterih ključnih dejavnikov. Spodaj je 7 koristnih namigov za uspeh v spletni prodaji.

  1. Oblikovanje in uporabnost. Zasnova in uporabnost vaše spletne trgovine je temeljni element pri uspehu podjetja. Ali ste že kdaj kliknili na povezavo izdelka, ki ste jo našli v spletu, ali ste samo zaprli stran v nekaj sekundah? Morda njena zasnova ne prinaša pravega sporočila in vam jo je težko ali nemogoče uporabljati. Bistvena ideja je pravilno oblikovati vašo spletno trgovino, poleg tega je pa nujno potrebno, da je uporabnikom prijazna, hitra in uporabna.
  1. Varnost in zanesljivost. Če želite, da se vaše stranke dobro počutijo in verjamejo, da je vaša spletna trgovina varnostno usmerjena in ne ogroža njihove zasebnosti, je odlično orodje za e-poslovanje. Podjetje, ki ne vključuje transakcije iz oči v oči, je bistvenega pomena in zelo visoka raven zaupanja. Zmanjšajte kompleksnost in bodite pregledni, zaradi česar ste vi in ​​vaša spletna trgovina popolnoma zanesljivi.
  1. Enostaven pri uporabi. Lažje je, da se pomikate po spletnem mestu, večje so možnosti za pretvorbo v nakup. Oblikujte svojo spletno stran pravilno, da zagotovite, da bodo lahko stranke enostavno preklikale do želene strani ali izdelka čim hitreje, ne da bi preveč iskale. Vključite iskanje po spletnem mestu, kateri hitro pokaže ustrezne rezultate ali slabosti, ki lahko pri iskanju izdelka ali storitve vodijo do strani, ki jo vaše stranke želijo. Vedno uporabnikom pokažite informacije katere iščejo.
  1. Optimizirane strani izdelkov. Nedvomno je to, da nekateri podjetniki v spletni prodaji izgubijo bitko za prodajo. Samo seznam vaših izdelkov ne omogoča, da jih iskalnik prepozna, potrebno je več, kot pisanje SEO opisov izdelkov, optimiziranje spletne trgovine in izdelkov ter povpraševanje po iskanju vaših izdelkov, pisanje edinstvenega opisa in uporabo pravilnih ključnih besed ter nadvse pomembno prijaznih URL-jev.
  1. Mnenja strank. Približno 61% uporabnikov na spletnem mestu preberite ocene izdelka in komentarje pred samim nakupom, kar lahko spremeni vaš uspeh v elektronskem poslovanju. Medtem, ko strankam omogočite dostop do pisanja svojih mnenj o njihovih izdelkih, ki so jih predhodno kupili, je pametno, da jim ponudimo najboljšo storitev in izdelek, da bodo lahko pustili dober vtis o tem, kaj so kupili in kako so to blago prejeli.
  1. Odlična storitev za stranke. Ko kupec obišče spletno mesto trgovine, obstaja velika težnja, da stranke želijo podpreti vas in vašo spletno trgovino in večino kupcev več ne moti plačevanje preko spleta. Naredite odlične storitve za stranke, saj je to glavni ključ za vaš uspeh v elektronskem poslovanju.
  1. Hitri nakup. Dodeljevanje najpomembnejših strani ali kategorij glavni navigaciji in manj pomembnim za footer zagotavlja, da obiskovalci vaše spletne strani doživijo hiter in enostaven pregled. Torej najpomembnejše izpostavite na vstopni strani in naj bodo te vsebine hitro dostopne.

Številne platforme za spletno trgovine ponujajo te funkcije, naša platforma pa lahko zagotovi samo funkcionalen sistem nakupovalnih vozičkov, ki ga lahko uporabljate tudi z malo izkušnjami pri upravljanju spletne trgovine. Ne morete uporabiti teh 7 namigov za spletne trgovine, če ne veste, kako v celoti povečati prodajo ali obisk na spletni trgovini.

Ko odprete spletno mesto, imate potencial za pretvorbo iz katerega koli dela sveta, zakaj zakaj omejite svoje možnosti samo na lokalnem nivoju?