Ali nameravate povečati prihodek svojega podjetja v letu 2018 oziroma prodajo na spletu, saj so nekatere dobre strategije spletne prodaje ključnega pomena za uspeh.

Da bi zagotovili, da bo leto 2018 uspešnejše za vašo spletno prodajo oziroma prisotnost na spletu, smo napisali pet strategij prodaje, ki jih je treba upoštevati pri izvajanju nastopa na spletu.

Prilagoditve
Obiskovalci na vaši spletni strani zahtevajo edinstvene izkušnje, kateri morajo nujno upoštevati personalizacijo spletne trgovine.

Raziskave so pokazale, da 59 odstotkov spletnih kupcev meni, da je lažje najti to, kar iščete v personalizirani spletni trgovini z e-poslovanjem, pri čemer se 56 odstotkov kupcev bolj verjetno vrne na spletno trgovino, katera priporoča izdelke samo za njih, torej so usmerjeni na iskanje in prikozovanje po zgodovini predhodnih iskanj ali obiskov.

Ti statistični podatki kažejo, kako postaja ključnega pomena personalizacija v elektronskem poslovanju da se še bolj približamo željam kupcem.

Prodaja čez socialne kanale
Eden ključnih delov uspešnih strategij spletne trgovine in spletne prodaje v letu 2018 bo spletna prodaja katera je vključena v čim več socialnih kanalov.

Ko ponujamo kupcem prodajo čez socialne kanale, na katerih lahko kupijo svoje izdelke, lahko znatno izboljšamo uporabniško izkušnjo, saj imate dvojno možnost, da bodo znova obiskali vaše spletno mesto in kupili željeni izdelek.

Naša platforma vam omogoča, da v svojo spletno trgovino vdelate Facebook in pišete bloge kot pripomoček k prodaji ali prezentaciji izdelkov. S prodajo na Facebooku boste v svojo trgovino privabili večje število potencialnih kupcev.

Mikro ciljne publike
Ne glede na vrsto izdelka ali storitev ki jih ponujamo, bo postalo bolj pomembno kot kdajkoli prej, da bodo leta 2018 opredeljene družbene niše, tako da se z mikro ciljanjem uporabnikom lahko približajo s specializiranimi edinstvenimi ponudbami.

Uporabite e-pošto
E-pošta je revolucionarno orodje in vpogled na kakšen način podjetja prodajajo svojim strankam preko e-pošte. Elektronska pošta že prinaša več različnih e-poštnih možnosti, ki bi združevala vsa omrežja potencialnih socialnih medijev, leta 2018 pa se bo to drastično povečalo.

Nujno potrebno je, da strankam omogočate, da lahko kupujejo prek e-poštnega nabiralnika, zato je e-poštni naslov še močnejši kanal za prodajo v spletni trgovini kot kadarkoli prej.

Glasovno iskanje
Zaradi uporabnosti, ki ga ponuja glasovno iskanje, ga vedno več potrošnikov uporablja kadar gre za nakup na spletu, saj je bolj enostaven in uporaben kot klasična oblika iskanja.

Predvideno je, da bo do leta 2020 več kot 50 odstotkov spletnega iskanja opravljeno z glasovnim iskanjem s pametnimi telefoni, pri čemer se bo ta številka po letu 2020 povečala in prevzela svet spletnih trgovin in iskanj.

Ali boste izvedli eno od teh namigov v letu 2018? Povejte nam, kakšne učinkovite strategije uporabljate v vašem poslovanju z elektronsko pošto.