5 strategij za zadrževanje kupcev
“The customer’s perception is your reality” – Kate Zabriskie
Zgornji stavek lahko z drugimi besedami povemo tako: Ne glede na to, kako dobri smo, je naš uspeh vedno odvisen od tega, kako se bomo odzvali na vedno spreminjajoče se želje in zahteve naših (potencialnih) kupcev.
Strah pred vzpostavitvijo spletne trgovine, s katerim se slej ali prej sooči vsako podjetje. Za vsakega kupca, ki ga pridobimo, izgubimo tri. Kar pa ni trajnostni poslovni model za nobeno podjetje.
Na kaj mislimo s tem?
- Pridobiti kupca ni težko, težko ga je zadržati
- Ponujati nove izdelke je enostavno, težko pa je nadaljevati s konstantno novo ponudbo
- “Metanje” denarja v marketing je enostavno, težko pa je dejansko izboljšati uporabniško izkušnjo
Če vaš posel ni osredotočen na zadrževanje obstoječih strank, morda ne boste več dolgo zdržali. Enostavno zato, ker kljub stalno spreminjajočem se, digitalnem okolju, še vedno velja stari pregovor “stranka ima vedno prav”. Obstaja dosti dokazov, ki kažejo, kako potrebno je zadržati obstoječe stranke.
Po izračunih podjetja Bain & Company, vam že 5% dvig lojalnosti strank lahko dvigne dobiček za 75%. Tukaj se verjetno lahko strinjamo, da je bolj pomembno zadrževanje strank, kot ustvarjanje prodaje.
V tej novički bomo preučili 5 ključnih praks za ohranjanje zvestobe kupcev.
Oživite prostor: pravi pogovori s pravimi ljudmi
Hiter odziv. Smiselni in ciljno naravnani pogovori. 24-urna podpora. Povečanje zadovoljstva kupcev. Pogovor v živo (Live Chat) rešuje vse te težave. Kar 42% kupcev ima raje pogovor v živo, kot pomoč prek maila ali socialnih platform. In kar 63% obiskovalcev bi se vrnilo na spletno mesto, ki ponuja pogovor v živo. Še sploh potrebujete kakšen argument?
Bodite nepredvidljivi, ostanite relevantni
Poslovite se od predvidljivosti z inovativno komunikacijo. Razlikujte se od ostalih pošljite, na primer, na roko napisano zahvalo ali misel vašemu kupcu, namesto da uporabljate e-mail. Tega ne bodo pričakovali in to jih bo očaralo.
Ideja tukaj je preprosta: Pošljite svojim strankam sporočila o aktualnih popustih/ponudbah. Naslednjič ko bodo v bližini (na spletu ali v fizični trgovini), se bodo spomnili na vas, kar je znak lojalnosti. Preprosto, počutili se bodo povezane z vašo znamko. Počutili se bodo, kot da jih razumete.
Povečajte število promocij
Programi zvestobe in spodbude (kuponi, brezplačna poštnina ipd.) so zlata jama. Za prodajalce in kupce. Kako to? Kot prvo, kupcu ponudite nagrado, zato se bo vrnil k vam in ponovil nakup, v zameno pa bodite zvesto stranko in večji dobiček. Z različnimi metrikami lahko sami ugotovite, kateri so vaši najzvestejši kupci.
Povabi in ohrani
Na prostoru digitalnega marketinga so pravila e-trgovine drugačna. Zato ker, za razliko od fizičnih trgovin, tukaj vaše marketinško znanje in platforma govorijo namesto vas. Torej, zakaj ne bi naredili tega pogovora nepozabnega? To lahko dosežemo na več načinov. Pošljite maile dobrodošlice novim kupcem in naredite remarketing za obstoječe, ki že nekaj časa niso kupovali pri vas.
Brezhibna uporabniška izkušnja
Vsaka spletna platforma bi morala ponuditi brezhibno in uporabniku prijazno oddajo naročila. Nam ne verjamete? Poglejte statistiko. Približno 27% kupcev preneha z nakupnim procesom zaradi prezahtevne in predolge oddaje naročila. Sporočilo tukaj je jasno. Enostaven nakup z enim klikom lahko naredi ogromno za vas.
Na primer CS-Cart – tukaj kupci nimajo nepotrebnih korakov. Vse kar morajo storiti je, da vidijo relevantna polja in izpolnijo potreba polja. Glavna stvar pri e-trgovinah so število klikov in konverzije – optimizacijo tega vam pomaga doseči CS-Cart.
Končna razsodba. Vi sicer lahko spremenite logo stokrat, ampak če vaša pot uporabnika ni optimizirana, vam ugled blagovne znamke ne bo pomagal. Dobra skrb za uporabnike stane veliko manj kot slaba skrb za uporabnike.
Se strinjate?
Povzeto po: Blog.cs-cart.com, 2019. 5 Customer Retention Strategies to Keep in Mind for E-Commerce Store. [spletni vir] Dostopno na:
https://blog.cs-cart.com/2019/07/01/5-customer-retention-strategies-to-keep-in-mind-for-e-commerce-store/ [1.7.2019]