Izboljšajte svojo prodajno strategijo z uporabo analize podatkov
V preteklem letu so v ZDA zabeležili rekordno spletno prodajo, v skupni vrednosti 7,9 milijard ameriških dolarjev, in to v enem samem dnevu, imenovanem Cyber Monday. Zaradi tega trenda se vedno več podjetij odloča za spletno prodajo. Vendar se, medtem ko imajo kupci vedno večje možnosti, podjetja soočajo z vedno večjo konkurenco na trgu.
Kar loči spletno trgovino od fizične, je personalizirana izkušnja, ki je je deležen kupec. Pri spletni prodaji lahko z zbiranjem podatkov enostavno dobiš vpogled v nakupovalne navade svojih kupcev in temu prilagodiš prodajalno.
Pred nekaj meseci so na konferenci Seamless Philippines diskutirali o potencialu poslovnih podatkov in kako jih uporabiti za izboljšanje spletne prodaje. Svoje zaključke so strnili v 6. korakih.
1. Postavite si poslovne cilje
Zakaj bi si sploh morali postaviti poslovne cilje? Ker samo dobro poznavanje področja in problemov lahko pripelje do dobrih rezultatov. Postavljanje ciljev vam bo pomagalo predvsem pri ugotavljanju, kaj je pri vaši strategiji še potrebno izboljšati.
2. Določite vrsto podatkov, ki jih potrebujete
Ko si enkrat postavite cilje je čas, da določite, katere vrste podatkov potrebujete in kako se ti povezujejo z doseganjem vaših ciljev. Razvrstite pomembnost informacij glede na pomembnost cilja.
3. Izberite program za obdelavo podatkov
Dobro orodje za analizo podatkov bo zagotovo skrajšalo čas, ki ga boste za analizo potrebovali. Za začetek lahko poskusite kar z Google Analytics, CS-Cart pa ima program za obdelavo podatkov že kar vgrajen. Ostali dobri programi so še KISSmetricts, RetentionGrid, Metrilo, MixPanel in Clicky.
4. Izberite analitični model
Analitični model je pomemben za ocenjevanje in razvrščanje podatkovnih vrednosti in je v bistvu korak naprej v svetu napovedne analitike. Analitični model, kot je npr. Auritas 10 Analytical Model, lahko predvideva rezultate na podlagi predstavljenih podatkov.
5. Raziščite in razložite spoznanja
Čas je, da si vzamete čas in pregledate rezultate. Ali vam dobljeni podatki pomagajo pri doseganju ciljev? Ali ste dojeli težavo, ki jo imate s sedanjo prodajno strategijo? Ali sedaj bolje razumete svoje kupce? Novo pridobljeni podatki vam bodo zagotovo pomagali pri izboljšanju vaše prodaje.
6. Uporabite spoznanja in redno pridobivajte nove podatke
Sedaj ko razumete kako deluje vaše podjetje in kateri podatki so vredni, da jih beležite, uporabite ta spoznanja in redno preverjajte in vrednotite dobljene podatke.
Analiza spletne prodaje pogosto zahteva trdo delo, vendar se zagotovo splača delati na tem, saj dobro poznavanje vaših kupcev in zadovoljevanje njihovih želja skoraj vedno vodi do povečanja prodaje, kar je pa verjetno glavni cilj vseh podjetij, ki se ukvarjajo s spletno prodajo.
(Povzeto po http://blog.cs-cart.com/2019/02/28/optimize-your-sales-funnel-with-ecommerce-data-analysis/ )