Namen javnega razpisa
Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.
Cilj javnega razpisa
Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.
Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje naslednje ukrepe:
- a) Elektronsko izmenjavo med partnerji
- b) Digitalizacijo nastopov na sejmih
- c) Spletne strani za tuje trge
- d) Spletne trgovine
- e) Produktno-prodajne videe
- f) Krepitev kompetenc – usposabljanja
Ciljne skupine
Ciljne skupine: mikro, mala in srednje velika podjetja.
Upravičenci
Upravičenci so podjetja: (i) ki oddajo vlogo na predmetni javni razpis (prijavitelji), (ii) ki izpolnjujejo vsa določila predmetnega javnega razpisa in razpisne dokumentacije, (iii) za katere se izda sklep o dodelitvi sredstev in (iv) s katerimi se podpiše pogodbo o sofinanciranju.
Pogoji za sodelovanje
Več o pogojih najdete tukaj.
Okvirna višina sredstev
Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, znaša največ do 9.450.000,00 EUR.
Rok za prijavo
Roki za oddajo vlog so:
- rok: 5. 11. 2018,
- rok: 1. 10. 2019,
- rok: 1. 10. 2020 in
- rok: 1. 10. 2021.
Dodatne informacije
Dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k razpisni dokumentaciji so prijavitelju dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na elektronski naslov: eposlovanje@spiritslovenia.si. Vprašanja morajo prispeti na zgornji naslov najkasneje tri delovne dni pred iztekom posameznega roka za oddajo vloge. Agencija bo objavila odgovore na vprašanja najkasneje en delovni dan pred iztekom posameznega roka za oddajo vloge, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno. Vprašanja, ki ne bodo pravočasna, ne bodo obravnavana. Objavljeni odgovori na vprašanja postanejo sestavni del razpisne dokumentacije. Vprašanja in odgovori bodo javno objavljeni na spletnem naslovu: www.spiritslovenia.si. Vprašanja in odgovori bodo objavljeni na spletni strani, zato bodite pri postavljanju vprašanj previdni, da v njih ne razkrivate morebitnih osebnih podatkov, poslovnih skrivnosti in drugih podatkov, ki ne smejo biti javno objavljeni. Potencialni prijavitelji bodo o vseh novostih sproti obveščeni preko spletne strani: www.spiritslovenia.si.
Razpisna dokumentacija
Vsi potrebni podatki in navodila ki bodo omogočila izdelavo popolne in pravilne vloge za dodelitev sredstev so navedeni v Razpisni dokumentaciji, ki bo od dne objave javnega razpisa dalje objavljena na spletni strani agencije: www.spiritslovenia.si. Razpisna dokumentacija je na voljo na spletnem naslovu: www.spiritslovenia.si ali na sedežu agencije v času uradnih ur od ponedeljka do petka med 9.00 in 13.00 uro. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti na osnovi zahteve podane na elektronski naslov: eposlovanje@spiritslovenia.si, s pripisom »E-POSLOVANJE 2019-2022 – razpisna dokumentacija«. Agencija ni dolžna posredovati razpisne dokumentacije, če iz e-sporočila pošiljatelja ni razvidnega zahtevanega pripisa.
Elektronski dokumenti:
- Javni razpis (PDF)
- Razpisna dokumentacija (PDF)
- Obrazec 1 – Prijavni obrazec (Word)
- Obrazec 2 – Izjava prijavitelja (Word)
- Obrazec 3 – Podatki o operaciji (Word)
- Obrazec 4 – Reference izvajalca (Word)
- Obrazec 5 – Izjava prijavitelja – de minimis (Word)
- Obrazec 6 – Pooblastilo za pridobitev podatkov od FURS (Word)
- Obrazec 7 – Odpremni obrazec (Word)
- Vzorec pogodbe (Word)
- Priloga 2 k pogodbi – Zahtevek za izplačilo (Word)
- Priloga 3 k pogodbi – Poročilo (Word)
- Priloga 1 k razpisni dokumentaciji – Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti MGRT (Word)
- Priloga 2 k razpisni dokumentaciji – Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti SPIRIT (Word)
Javni razpis je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javne agencije: www.spiritslovenia.si.
Pišite nam
Družba Imode d.o.o., z osebnimi podatki ravna skladno z veljavno evropsko uredbo ter zakonodajo.
Pridobljeni osebni podatki bodo uporabljeni za namen vzpostavitve kontakta in tudi za namen neposrednega trženja. Za namen neposrednega trženja lahko uporabnik kadarkoli zahteva prenehanje uporabe osebnih podatkov, na način, da posreduje elektronsko sporočilo na naslov (info@imode.si). Uporabnik lahko tudi kadarkoli zahteva, da mu upravljavec omogoči vpogled v podatke, ki jih obdeluje, ter da upravljavec te podatke dopolni, popravi ali izbriše. Osebne podatke bomo skrbno hranili in varovali, da ne bi prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam ter da bomo pridobljene osebne podatke uporabljali in obdelovali v sladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Poskrbeli bomo za ustrezne zaščitne ukrepe ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj za določen namen.