Ne glede na to, ali prodajate svoje izdelke v fizični trgovini ali preko e-trgovine, ki ste jo zgradili s pomočjo CS-Carta, grafična podoba vaših etiket in embalaže igra ključno vlogo pri oblikovanju blagovne znamke in identitete, ter tako vplivata na vašo prodajo in lojalnost vaših strank.
Grafična podoba embalaže je pravzaprav eden od dejavnikov, ki lahko potencialno dvigne ali uniči prodajo izdelka oziroma odnos s strankami. Zakaj? Zaradi izkušenje.
Ko je izkušnja odpiranja izdelka oblikvana tako, da stranka občuti optimalno angažiranost in vrednost, je verjetnost, da se bo stranka vrnila, večja. Po navedbah podjetja Shorr Packaging Corp 51% kupcev pravi, da dobra embalaža poviša vrednost izdeleka.
Edinstveno pakiranje je najboljši način za ustvarjanje konkurenčne prednosti in dodane vrednosti vašemu izdelku.
Birchbox, Loot Crate in Trunk Club so med uspešnimi podjetji, ki so uporabili personalizirano embalažo za dvig prepoznavnosti svoje blagovne znamke in prodaje.
Kako začeti? Tukaj so tri preproste smernice PakFactory-a, ki jih je treba upoštevati pri oblikovanju embalaže vaših izdelkov.
Načrtujte!
Najprej se vprašajte, katera je vaša ciljna skupina? Kakšni so vaši cilji? Vedeti morate natančno komu je produkt namenjen, preden se lotite oblikovanja. Lahko imate najbolj inovativno embalažo, vendar če je niste prilagodili ključnim kupcem je vaše delo zaman.
Ko imate odgovore na osnova vprašanja in izdelano strategijo, bo faza oblikovanja postala veliko lažja. Prav tako boste morali upoštevati proračun, blagovno znamko in njeno sporočilo ter kako nove ideje uvrstiti v prihodnje načrte.
Preučite kaj delaj vaša konkurenca in naredite bolje!
Še posebno, če vaš izdelek ni nov na trgu, naj bo vaša embalaža ena od stvari, ki se bo izrazito razlikovala od drugih. Poskrbite torej, da boste na preži za vašimi najmočnejšimi konkurenti.
Ne poskušajte jih posnemati. Namesto tega izboljšajte njihovo kreativnost in jo uporabite tako, da ustvarite še boljši produkt. Ne pozabite, da boste morali svojo blagovno znamko prikazati na najboljši način, ki ga vaš konkurent še ni uporabil.
Morda ni nujno, da je najboljši izgled, temveč je poudarek na načinu, kako stranke doživijo vašo embalažo in kaj to pomeni za vrednost vašega izdelka. Najboljše je v embalažo vključiti sporočilo oziroma zgodbo, ki jo pripovedujejo vaši izdelki.
Biti malo bolj kreativen se splača!
Če želite, da izdelek izstopa, mora biti edinstven. Če želite, da si vaše stranke zapomnijo vašo blagovno znamko in si ogledajo vrednost vašega izdelka, jo boste morali zapakirati na način, ki je ustvarjalen.
Oblikujte embalažo, ki bo edinstvena, izstopajoča in pritegne pozornost. Ko uspete z oblikovanjem embalaže in dosežete vse to, jo obdržite in pustite, da čarovnija naredi ostalo.
Personalizacija embalaže lahko ubije štiri muhe na en mah. Ne samo, da vam pomaga povečati prodajo, temveč vam lahko pomaga zaščititi in izboljšati vaš izdelek, povečati prepoznavnost vaše blagovne znamke, in še naprej graditi odnose s strankami.