Razlogi za vašo odločitev, da ustvarite svojo spletno stran na trgu, so lahko zelo različni.

Robert Kalin, ustanovitelj Etsy, je želel na platformi eCommerce prodajati obdelan les, ki ga je ustvaril. Prišel je z imenom tržnice, medtem ko je gledal film 8 ½ od režiserja Fellinija, in ga skoval iz italijanskega “eh, si”.

Jeff Bezos, ustanovitelj Amazona je leta 1994 tržnico poimenoval po reki Amazonki, saj je želel da se začne s črko A da bi se uvrščalo pri vrhu abecednih seznamov podjetij. Prva dejavnost Amazon.com je bilo spletno trženje knjig, ki se je kmalu razširila na prodajo nosilcev filmov in glasbe, programske opreme ter video iger, kasneje pa še elektronike, modnih dodatkov, pohištva, hrane in igrač.

Podjetniki so zaradi različnih razlogov ustvarili številne uspešne trgovine na večih prodajnih mestih zaradi česa je industrija e-trgovine za fizične izdelke postala zelo konkurenčen trg za vstop novincev.

Tisto, kar imajo verjetno skupno, je boleče “stvari, katere bi lahko vedel, preden sem začel lastno trženje”. To je vaša prednost v takem konkurenčnem okolju, saj lahko uspešno zgradiš svoje lastno tržišče z učenjem iz izkušenj v industriji.

 

Praktični vodnik za ustvarjanje tržišča za fizične izdelke

 

1. Pojasnite vašo tržno idejo in vrednost

 

Če želite tekmovati z vodjami v industriji, morate določiti podrobno sliko o tem, kaj vas pozitivno razlikuje od njih – kakšna je edinstvena vrednost vašega spletnega trga?

Definirajte svoje prodajalce in pričakovanja kupcev, raziščite industrijo, ki vas zanima, in preverite, ali vaša ideja ustreza trgu.

 

Razumevanje pričakovanja prodajalcev 

Anketirajte občinstvo, ki vas zanima, da bi bolje razumeli njihova pričakovanja in jih kasneje razčlenili. Poskusite zajeti vse: profesionalne in neizkušene prodajalce, B2B, B2C in C2C prodajalce v industriji, ki ste jih opredelili.

Podrobno razumevanje širših pričakovanj občinstva vam bo pomagalo zožati in segmentirati svoje občinstvo kasneje in prilagoditi vašo vrednostno ponudbo.

Obstajajo nekatera tipična pričakovanja prodajalcev, ki jih lahko prilagodite vrednosti virtualne tržnice:

  • dodatno spodbujanje in razširitev njihovega običajnega trga;
  •  zmanjšanje stroškov – možnost uporabe infrastrukture, funkcionalnosti in orodij tržišča namesto vzpostavitve lastne platforme;
  • zmanjšanje ali izboljšanje obstoječe distribucijske verige (manj posrednikov);
  • za profesionalne prodajalce – novi potencialni ogromni prodajni kanal;
  • za novince – priložnost za prvi korak, začetek poslovanja in pridobitev širine stranke;·       najhitrejši način za doseganje novih segmentov strank;
  • učinkovita funkcionalnost za prodajo na spletu – v primeru, če spletni nakupovalni center ponuja: ločene spletne trgovine za vsakega prodajalca, iskalno vrstico za vsako prodajalno in tako naprej.

 

Razumevanje pričakovanj kupcev

Naslednje koristi bi lahko pritegnile stranke na vašo Multivendor trgovino:

  • zaupanje in varnost za spletne nakupe;
  • široko paleto izdelkov in cen na enem mestu;
  • brezhibno nakupovalno izkušnjo – nemoteno plačevanje in dostava, priročno iskanje blaga;
  • čas shranjen – zahvaljujoč centralizaciji izdelkov in enotnemu nakupovalnemu vozičku (če to omogoča vaš trg);
  • prihranki izdatkov.

 

Raziščite trg in ocenite svojo idejo 

Priložnost je odlična, da nekdo drug morda že deluje na isti ideji.

S tem ni nič narobe, saj se izvedba lahko pretvori v podobno idejo na povsem drugačen model trga.

Raziščite trg in spremljajte uspešnost vaših konkurentov, da ubrzate svojo idejo in ustrezno nadgradite svojo vrednost.

Če želite oceniti vašo vrednost na trgu, lahko uporabite naslednji kontrolni seznam:

  • Ali na vašem ciljnem trgu obstaja neizpolnjena potreba?
  • Kateri problem rešuje vaša ideja?
  • Čigav problem rešuje – kdo je vaše ciljno občinstvo?
  • Kako rešiti problem?
  • Kako se trenutno rešuje problem?
  • Zakaj je vaša rešitev boljša – kakšno vrednost boste dodali?
  • Ali vaše ciljno občinstvo že išče eCommerce za rešitev tega problema?
  • Kateri ciljno občinstvo ima podobne probleme in kje najdejo rešitev?

Če želite izpolniti kontrolni seznam, lahko izvedete tržne raziskave, ankete ali intervjuje ena na ena – pomembno je opredeliti in nasloviti pravo ciljno publiko.

S podatki o pričakovanjih vaših strank, rezultati tržnih raziskav in razumevanju vašega idejnega tržnega prilagajanja lahko dokumentirate dve predloge za kupce in prodajalce za kasnejšo uporabo.

 

Prava izkušnja # 1

Annette Ringeisen, ustanoviteljica in lastnica mladega, vendar obetavnega trga z ročno izdelanimi izdelki Cloth & Twine: “Ni vam treba upihniti tujih sveč, da bi vaša luč sijala.”

 

Pozdravljeni, Annette! Zdaj začenjate svojo lastno e-trgovino, ki se bo odprla 19. maja 2018. Prosimo, da delite svoje sveže izkušnje z našimi bralci.

Annette, kateri so najpomembnejši vidiki, ki jih mora bodoči lastnik trga imeti v mislih pred začetkom poslovanja?

Obstajajo različni vidiki za začetek spletnega trga, ki jih je potrebno razmisliti. Nekatere od njih lahko predvidevate pred začetkom, drugih se pa preprosto naučite sproti. Ta proces bo vedno bil del podjetnika. Rekla bi, da je ključno to, da si pripravite načrt, ki je zelo jasen glede strukture vašega spletnega trga. Vizija, ki jo imate in prihodnost, ki jo ustvarjate ne le za svojo trgovino, temveč tudi za tiste, ki se pridružijo trgu kot prodajalci, pa tudi tiste bodoče stranke, ki jih bodo uporabljale, da bi našli svoje najljubše kose.

Naslednji nasvet, ki bi ga rada prenesla, je, da investirate dovolj časa za raziskovanje platforme, ki jo boste uporabljali. V današnjem svetu obstaja veliko izbir, veliko jih je namenjenih spletnim trgovinam z enim prodajalcem, z obilico aplikacij za priključitev, ki obljubljajo preprosto ustvarjanje večjega prodajnega trga. Eden od najtežjih delov tega potovanja je bilo najti pravo platformo, ki je bila zasnovana 100% za trg večih prodajalcev, ki razumejo bistvene potrebe organizacije, uporabnika in prostora za prihodnje rasti. Vesela sem, da uporabljam programsko opremo CS-Cart Multi-Vendor, s katero je bilo izdelanih več kot 1.300 tržnic, ki so najbolj priljubljena rešitev, saj vedo, kaj počnejo!

Kaj je bolj zahtevno na začetku – več prodajalcev ali tradicionalno trgovino z enim prodajalcem?

Oboje, vendar mislim da je še večji izziv pri zagonu trga. Z enim samim prodajalcem sem lahko prinesla vizijo in izdelke, ki sem jih imela v mislih, v življenju. Ne glede na to, na čem delam, sem postala precej strastna glede tega in bom delala dokler bom lahko. Začetek trgovine z več prodajalci je povsem drugačna, saj zahteva, da idejo in koncept ne vodim samo zase, temveč za tiste, ki so del tega novega podjetja. To pomeni, da so vsi obveščeni o napredku, datumi začetka in sodelujejo z različnimi vrstami oglasov hkrati, da bi bil ta trg uspešen.

Čeprav je vsekakor več dela pri ustvarjanju trga z večimi prodajalci, je še bolj vznemirljivo to, ker se gradi skupnost oglasov, ki so se povezali z isto vizijo.

Lahko vprašate katerokoli ustvarjalno podjetje, kjer vam bodo povedali, da čeprav smatrajo, da je njihovo delo najboljše na svetu, počnejo tisto, kar imajo radi, čeprav je včasih tudi osamljeno. Moj cilj s tem ni le ustvariti najbolj definiranega trga etično ročno izdelanih kosov z vsega sveta, ampak graditi skupnost na trgih. Kraj, kjer se lahko vsi skupaj združimo in rastemo.

Ste naredili začetek oblikovanja na prodajnih mestih in navigacijo na začetku? 

Lepa oblika in uporabniku prijazna navigacija po spletnem mestu sta izjemno pomembni pri zagonu. Spletno oblikovanje je nekaj, kjer jaz prav tako uživam, in pomagalo mi je pri sestavljanju mojega prodajnega načrta. Kar se tiče vlaganja v edinstven dizajn ali porabe tega proračuna drugje, verjamem, da najboljša podjetja tam ne uporabljajo edinstvene blagovne znamke kot hrbtenico svojega podjetja, uporabljajo proizvode, ki jih prodajajo, kosi, ki resnično opredeljujejo njihovo podjetje. Vedno se bom trudila, da bom imela čudovito spletno stran, ki je prijazna do uporabnika, vendar se mi ne zdi potrebno, da bi najela oblikovalca, da bi ustvaril edinstveno blagovno znamko in obliko shranjevanja za moj trg, saj je to veliko več kot le postavitev.

Moj nasvet bi bil najti temo, ki vam je všeč, saj obstajajo neverjetne cenovno dostopne teme, ki so na voljo, in to uporabite kot svojo platformo za prikazovanje vaših izdelkov. Dokler imate edinstveno idejo, z edinstvenimi izdelki, bo čista, organizirana tema opravila delo.

Prav tako je pomembno, da imate v mislih, da tam, kjer boste začeli, verjetno ne boste končali. Po vseh letih se boste prilagodili, razvijali ter spremenili boste svojo zasnovo in ko se boste premikali naprej v pravi smeri, vsi vidiki vašega podjetja se bodo z njo izboljšali, vključno z vašim prodajnim sprednjim dizajnom. Cilj vodenja uspešnega poslovanja je, da se vse ni zgodilo na prvi dan; to je preprosto, če začnemo.

 Kako izstopati od vaših konkurentov in se boriti proti velikanom, kot sta eBay in Etsy?

 Enostavno je, če ste pripravljeni stati sami. Verjamemo, da so mesta, kot sta eBay in Etsy, ki sta začela kot majhna, imela čudovito mesto v današnjem gospodarstvu. Služijo namenu in mi nimamo želje, da bi jih nadomestili ali postali kot oni. Imamo zelo opredeljeno vizijo za naše podjetje, eden od njih je zagotoviti, da se vsi kosi, ki se prodajajo na našem trgu, resnično ročno izdelani s strani ustvarjalcev iz vsega sveta. Nekaj, kar na ​​drugem spletnem trgu dejansko ne počnejo. To je bistvo našega poslovanja in tisto, kar naredi naše podjetje edinstveno od česarkoli drugega, kar boste našli tam.

Smo na trgu, kjer se obrtniki počutijo strastno pri tem kaj ustvarjajo in prodajajo. Šivali smo, pletli, kvačkali in vezli. Tkemo, vrtimo in čutimo. Načrtujemo vzorce in delimo svoje spretnosti in ljubezen do obrti. Vsi si prizadevamo, da bi izboljšali svoje znanje in razvili svoj stil.

Lepa stvar o edinstvenih idejah je, da izločite skrbi za konkurenco, kot lastnika podjetja, pozdravljam vsa druga podjetja, majhna ali velika ter menim, da je dovolj prostora za vse.

“Ni vam potrebno upihniti tujih sveč, da bi vaša luč sijala.”

Imamo nekaj odličnih marketinških in oglaševalskih načrtov za prihajajoče prodajalce prodajaln pred najboljšimi potencialnimi kupci, ki so navdušeni, da bi na stotine malih podjetij doseglo nove ravni za svoje poslovanje.

2. Ustvarite poslovni model

 

Vse od pravilnika, uporabniške izkušnje in provizije do celotne platforme eCommercove platforme in orodij, ki so temelj na poslovnem modelu vašega tržišča.

 

Bodite osredotočeni

  • Opredelite segment prodajalcev, da prilagodite svoj predlog vrednosti:
  • Podjetja za potrošnike (B2C);
  • Potrošniki za potrošnike (C2C);
  • Neprofitni prodajalci (obrtniki);
  • Profesionalni prodajalci (trgovci, dobavitelji).

 

Izberite model zaslužka 

Obstaja veliko število modelov prihodkov, ki najbolje ustrezajo fizičnemu trgu izdelkov.

Provizija – stopnja na transakcijo. Za fizični proizvodni nakupovalni center s širokim izbiranjem blaga je provizija običajno majhna. Za določeno vertikalno tržnico je lahko višja.

Naročnina – plačana naročnina za različne kategorije prodajalcev, določena na podlagi obsega prodaje in drugih meril. Naročnina daje prodajalcem posebne ugodnosti – promoviranje oglasov ali brezplačno oglaševanje na trgu eCommerce.

Predstavljeni promocijski oglasi na Etsy: 

Freemium – tok prihodkov prihaja iz dodatnih storitev in funkcij z dodano vrednostjo za prodajalce: oglaševanje, nalepke za odpremo, možnost pošiljanja posebnih ponudb kupcem in številne druge. 

Seznam provizij – najbolj ustrezajo prodajalcem, ki prodajajo samo del njihovega kataloga in so aktivni v določenem letnem času.

Etsy to opcijo uporablja kot cenovno ugoden model za spodbujanje novih prodajalcev:

Če je vaša prodajna množica zelo raznolika, lahko določite različne modele provizije, ki so primerni za vsak segment.

Etsy je sprejel ta pristop z mešanjem obstoječih vrst pristojbin in ustvarjanjem novih:

Izberite CMS za nastavitev spletne strani na trgu

Sistem za upravljanje vsebin je eden izmed ključnih elementov trga.

Vaše dnevno poslovanje in transakcije, hitrost dela, količina in raznolikost orodij, ki so na voljo prodajalcem in strankam, so popolnoma odvisne od CMS-ja.

Dobra platforma za e-trgovino z več trgovinami lahko zagotovi vse funkcije, ki jih potrebujete, da pritegnete čedalje bolj uveljavljene prodajalce in kupce na svoje tržišče – od različnih možnosti plačila, do možnosti, da ustvarite ločeno spletno trgovino za vsakega prodajalca.

 

Raziskovalna funkcionalnost in cena 

Običajno morate velik del funkcij in orodij dodati na trg, ko že preteče nekaj časa. 

Zato morate določiti, katera orodja in funkcije boste potrebovali, ko se bo število postavk, kupcev in pričakovanj prodajalcev povečalo. Nato primerjajte cms različne cene in funkcionalnost v tem kontekstu. 

Brezplačne rešitve bodo omogočile le omejeno funkcionalnost, ki jo je treba kmalu razširiti, pogosto pa bo stalo veliko več kot začetni paket plačljivega cms-a.

Heather Noss, prodajalec podjetja Etsy, je dober primer, kako lahko izgubite najboljšega ponudnika zaradi omejene funkcionalnosti platforme za e-trgovino z več prodajalci.

Odprla je trgovino na trgu, vendar je zaradi njene poslovne potrebe potrebovala orodja, ki niso bila prisotna v nakupovalnem središču. Ustanovila je drug kanal, skozi katerega ji prihaja 80 odstotkov prihodkov, le 20 odstotkov pa skozi Etsy.

Dobra poteza je, da nekaj investicij vnaprej, shranite na dolgi rok in dobite kakovostno rešitev za e-trgovino, namenjeno da zadovoljite vse potrebe vaših prodajalcev.

Po drugi strani pa ne bi smeli plačati samo za dobro uveljavljeno blagovno znamko.

Najboljši način, da se izognemo temu, je poskusni čas. Poiščite več prodajnih platform, ki ponujajo popolno funkcionalnost med brezplačnim preskusnim obdobjem, poskusite tudi sami in se seznanite z zaključkom.

Prava izkušnja # 2   

Gaurav Gupta, direktor v podjetju Onjection Labs-eCommerce in v podjetju za razvoj trga pravi, da resnično postane težko, ko imate nekaj sto prodajalcev, ki prodajajo svoje izdelke.

Pozdravljeni, Gaurav! Imamo 4 vprašanja za vas:

1. Katere so najpomembnejše stvari, ki jih mora podjetnik upoštevati pred začetkom spletnega trga?

Začnite z neko nišo in spoznajte ciljno občinstvo, ki ji boste služili. In v multi vendor trgovini, boste imeli 2 nabora kupcev. Tisti, ki dejansko kupujejo izdelke in prodajalce, ki dajejo izdelke na vašo spletno stran. Morate ohraniti ravnovesje med obema in se osredotočiti na oba, da se bo poslovanje nadaljevalo. Ne začnite boja proti velikim, ampak ustvarite svojo skupnost.

2. Ali je odpiranje spletnega trga večji izziv, kot začeti tradicionalno spletno trgovino z enim prodajalcem? Zakaj je tako?

  1. Da, je precej zapletena igra. Obstaja veliko stvari, za katere morate poskrbeti:
  2. Sporočilo strankam mora biti jasno
  3. Morate imeti zelo trden backend sistem
  4. Prodajalec KYC
  5. Upravljanje portfelja produktov
  6. Avtomatizacija pošiljk
  7. Izplačila prodajalcev
  8. In najpomembnejši del je računovodstvo, morate začeti vlagati vanj od prvega dne. Ker v trgovini z več prodajalci eCommerce resnično postane težko, ko imate nekaj sto prodajalcev, ki prodajajo svoje izdelke.

3. Ali je oblikovanje prodajalne na trgu pomembno na začetku? Ali bi moral podjetnik vlagati v edinstveno obliko ali porabiti proračun za pomembnejše stvari?

Da, pomembno je, ne da bi bila zelo privlačna, ampak bi morala dati pravo sporočilo stranki. Recimo, da gradite b2b multivendor trg ali b2c multivendor trg, bodisi da boste prodajali digitalne izdelke ali fizično blago. Če je njegova nišna kategorija, bodisi da ste horizontalni trg ali navpični trg, bi se morala odražati v vašem načrtu. Toda to lahko naredimo tako, da porabimo manj in naredimo, da je bolj enostavno..

Kakorkoli resnična elektronska trgovina je način, kako jo upravljate, kako jo izvedete, kar je vaš sistem backend. Spletno stran lahko dobite podobno kot Ebay in Etsy, toda tisto, kar jih razlikuje od preostalega sveta, je, kako izvršujejo svoje posle. Prava e-trgovina je na zadnji strani.

4.Kako izstopati od vaših konkurenčnih tržnic in boj proti velikanom, kot sta eBay in Etsy na začetku?

Za boj proti velikanom, kot sta Ebay in Etsy, morate imeti podobne proračune. Torej ni tako enostavno. Namesto da bi se borili z njimi, bi morali najti svoje ciljno občinstvo in poskusiti jim služiti na boljši način v primerjavi s konkurenti.

V svojih predlogih bi morali vedno začeti iz neke nišne kategorije in nato razširiti ponudbe.

3. Postavite svoje tržišče v akcijo

 

Testiranje multivendor trgovine z zgodnjim uporabnikom

Preizkusite prvotno tržno različico z zgodnjim uporabnikom – majhen segment vašega ciljnega občinstva.

Po kratkem času uporabe bodo poslali povratne informacije o potrebnih izboljšavah, ki jih potrebujete, da zgradite večjo množico.

 

Nadaljnji razvoj

Za nadaljnji razvoj se morata osredotočiti na dve stvari:

  • komunikacijsko vrednost
  • orodja in značilnosti, predlagane prodajalcem in kupcem

Vrednotenje komunikacije. Komunicirajte svojo vrednost s pomočjo oblikovanja in besedila, da privabite stranke v velikem obsegu in ustvarite skupnost podobnih miselnih posameznikov okoli virtualnega nakupovalnega centra.

 Etsy je spletna stran, ki daje občutek zaupanja med spletnimi prodajalci in kupci ter ustreza življenjskemu slogu kupcev, medtem ko besedilo poudarja vrednostni predlog:

CleverLittleMonkey, spletni prodajalec “starš za starša”, ki prodaja otroško pohištvo, je odličen primer vrednotenja:

Vse, vključno z barvami in osupljivimi slikami, odraža tržišče e-trgovine in skupne vrednote gledalcev – udobno pohištvo in design za otroke:

Za nakupovalni center z različnimi prodajalci, ki želijo sporočiti edinstveno idejo o izdelku, bi bil najboljši način, da vsakemu prodajalcu ponudite svojo lastno trgovino.

Če vam e-trgovina cms to omogoča, skupaj z drugimi orodji, ki prodajalcem pomagajo vzpostaviti lastno blagovno znamko in zgraditi močno povezavo s svojimi strankami, bi bil to močan argument, da bodo prišli v vaš spletni nakupovalni center in dolgo ostali.

Orodja in funkcije spletnega mesta tržnice, predlagane prodajalcem in kupcem. Če želite prepričati uveljavljene prodajalce, da ostanejo na vašem trgu s tem, da jim ponujate izložbo, ni dovolj.

Dajte močna orodja v njihove roke, da pokažete, kako lahko povečajo dohodek v vašem spletnem nakupovalnem središču.

Odličen primer tega je Mode, spletni modni trg z izdelki iz modnih butikov v Novi Zelandiji.

Za pridobiti in obdržati prodajalce spletno tržišče ponuja ločene spletne trgovine za vsakega prodajalca:

Poleg tega pomagajo prodajalcem povečati prodajo tako, da jim zagotovijo napreden sistem iskanja. Prodajalci nimajo samo filtrov za izdelke, temveč svoj iskalnik, ki strankam pomaga najti elemente v prodajalni vsakega prodajalca.

To omogoča tudi brezhiben postopek odkrivanja strank:

Iskanje prvih strank 

Začnite pridobivati ​​prve prodajalce, da ustvarijo privlačno ponudbo za svoje kupce na internetnem trgu, ko pridejo.

Obstoječi prodajalci – prodajalci, ki so že dejavni na podobnih spletnih tržnicah in drugih ustreznih spletnih platformah, kot so družabni mediji in skupnosti.

Potencialni prodajalci – za povezovanje z njimi uporabite spletne in offline vire: poslovni imeniki in agregatorji, hobi klubi, omrežne skupine, trgovinska združenja, spletne forume, prodajalne brez povezave in delavnice.

Če želite poiskati stranke, zbirajte e-poštne naslove potencialnih kupcev pred začetkom tržišča, z uporabo oglaševalskih akcij pred uvedbo ciljne strani.

Razumeti, kdo so vaši potencialni odjemalci in kje se družijo na spletu:

  • obstoječe skupnosti – pridružite se skupini in sodelujte v razpravah, pri čemer navedete model platforme na trgu in prosite za povratne informacije;
  • pomembne skupnosti vplivajo – prepričati znane blogerje za oglaševanje nakupovalnega centra za svoje občinstvo;
  • ustvarite lastno skupnost prek spletnega dnevnika, socialnih medijev ali foruma ter gostite brez povezave ali dogodkov.

Uporabite Bullseye okvir, da izberete in premešate prave strategije, da pridobite za vaš trg več prodajalcev:

Preverite praktične ideje o tem, kako uporabiti tehnike pridobivanja strank za nakupovalna središča na našem spletnem mestu Kako oglaševati objavo v spletnem dnevniku e-trgovine.

Prava izkušnja #3

 Hugo Smoter, CCO Spreadshirt, samoizražanje za globalni trg e-trgovine, deli strateške nasvete o tem, kako odpreti multivendor trgovino

Sprejemnik treh pristopov – ustvariti svoje, tržnice in trgovine – ki ponujajo neomejene možnosti za osebno samoizražanje. Kot platforma za samoizražanje Spreadshirt pooblašča ljudi, da se izrazijo s pomočjo ustvarjanja, odkrivanja in prodaje oblačil in dodatkov s sporočili, ki jih želijo slišati v svetu.

Spreadshirt, ustanovljen leta 2002, je na voljo v 12 jezikih, deluje na petih svetovnih proizvodnih mestih in ladjah v več kot 150 državah. V letu 2016 je dosegel 102 milijonov dolarjev prihodkov, natisnil več kot 4,1 milijona artiklov in imel več kot 70,000 prodajnih partnerjev.

Postati lastnik trgovine s Spreadshirt je več kot le drugi vir dohodka, vam daje priložnost, da postanete svoj šef. Ne glede na to, ali imate svoje podjetje ali želite začeti z njim, ne boste imeli časa za proizvodnjo, izpolnitev in odpremo. Naš trgovinski sistem je zgrajen glede na potrebe samozaposlenih in go-getters. Prevzamemo nakupe iz trgovanja, zato se lahko osredotočite na to, kar je pomembno za vašo blagovno znamko.

Podjetja, kot so Snapchat, Facebook, Twitter in YouTube, omogočajo samoizražanje v digitalnem svetu, vendar ljudje nimajo enakih možnosti v resničnem svetu, kjer potreba še vedno obstaja. Spreadshirt daje to priložnost.

Provizija: Koliko zaslužim?

Pomembno je, da se izobražujete o modelih provizije, ki jih ponujajo različna gostiteljska spletna mesta, preden se odločite, na kateri platformi boste prodajali svoje izdelke, in sicer konec dneva, si želite zaslužiti največ, kar se lahko od vsega vašega trdega dela. Pri Spreadshirtu se zavedamo, da je lastnik prodajalca ustvarjalna sila prodaje. Zato nudimo najvišje možnosti provizij v industriji. Z avtomatsko 20-odstotno provizijo se vaš zaslužek lahko poveča na 60% provizije, ko se več izdelkov prodaja. Lahko tudi, da nastaviš lastno oblikovno ceno in obdržiš 100% dobička!

Promocija, promoviranje, promocija

Prodaja ne bo prišla sama po sebi – vaše občinstvo bo želelo vedeti o vaši blagovni znamki, preden kupijo kaj. Med oglasi v družabnih omrežjih, blogging, SEO in Facebook, obstajajo številne tržne priložnosti za vašo trgovino. Lastniki prodajaln danes lahko izbirajo med veliko različnih medijev, ki temeljijo na sliki, kot so Pinterest, Instagram, Tumblr in še več. Nekateri lastniki spletnih trgovin zdaj vključujejo tudi video platforme v njihove tržne strategije, kot je YouTube, saj so njihovi videoposnetki vključeni v Googlove rezultate iskanja.

Ne spreglej promocije

Za mnoge lastnike spletnih trgovin izraz “promo” takoj prevede v “manj denarja” in sproži alarmne zvonce v glavi. Toda tu se ne smemo strinjati – popusti in premije lahko samo pomagajo vaši spletni trgovini da raste. Morda ste skeptični glede finančnih koristi promocije, vendar bi bili presenečeni, ko boste izvedeli, da se mnogi kupci zanesejo na te popuste. Pravzaprav je do 50% potrošnikov priznalo, da kupujejo le, če je popust!

4. Od začetnega uspeha do stabilne rasti

 

Naslednje prednostne naloge so glavni pogon stalnega razvoja vašega trga na dolgi rok.

 

Podpora novincem

Neizkušeni prodajalci so ogromen potencial za vašo multivendor trgovino. Pridobijo svoj prvi uspeh z vašo dnevno podporo in postanejo vaši najboljši namenski zagovorniki, ki vam lahko prinesejo velike koristi.

Na primer, namenjeni prodajalci Etsyjevega trga so začeli in izvajali oglaševalsko akcijo na spletnem mestu Twitter, ki je prinesla posebno pozornost mestu.

Etsy ima za nadaljevanje gradnje takšne skupnosti različne dogodke in dejavnosti.

“Etsy Craft podjetniške delavnice”:

Poleg tega ima trg prostor, ki ponuja opremo in materiale za uporabnike nakupovalnega centra, da ustvarijo izdelke in se udeležijo delavnic in dogodkov:

Osredotočite se na ponavljajoče se nakupe

Stalna prednost Etsy je povečati ponavljajoče se nakupe. Ta strategija je točno tisto, kar je virtualni nakupovalni center prineslo na vrh. Očitno je, da s trga S1 meritev bruto prodajnega prispevka prvih nakupov in ponavljajočih se nakupov:

Storitev za stranke

Glavni znak Amazona na začetku je bila obsedenost s storitvami za stranko.

Ohranjanje tega pristopa pomaga Amazonu ostati na vrhu.

Prva naročnina na trgu, ki vsebuje veliko ugodnosti in dodatkov za stranke, prinaša storitve za stranke na novo raven, stranke pa cenijo, da ena izmed štirih domov uporablja to naročnino:

Nova orodja in funkcionalnost 

V Etsyjevem prvem letu je pritegnila pozornost pri dodajanju novih orodij in funkcionalnosti, da bi prodajalcem pomagali pridobiti izpostavljenost in promet. Ta pristop je opredelil uspeh na trgu za več trgovin.

 Njen načrt za naslednje leto kaže, da se Etsy še vedno drži te strategije: podjetje se osredotoča na štiri stvari: iskanje in odkrivanje, zaupanje in zanesljivost, tržne zmogljivosti in prodajna orodja.

 Prava izkušnja # 4

Krista Fabregas, analitik za e-trgovino za FitSmallBusiness.com s sedežem v New Yorku, opozarja na mejnike v uvajanju e-trgovskega multivendorja za trgovce

Večplastni trg lahko veliko lažje zaženete in delate kot končna spletna trgovina. Večplastni trgi so zelo enostavni za začetek, zahvaljujoč namenskim tržnim platformam, kot so Mirakl, CS-Cart Multi-Vendor, ShareTribe, Marketplacer in WordPress plugini WC Marketplace, Dokan in mnogi drugi. Te platforme dajejo izdajateljem na tržišču pripravljen nabor prodajnih orodij tretjih oseb, varnostno nakazilo, integracije v združevanje plačilnih procesorjev in čisto predstavitev in navigacijo na več prodajalčevih prodajnih mestih.

Ker je tehnologija na voljo, se lahko zažene tudi zmerno tehnično znani izdajatelj in v nekaj dneh uvede večji prodajalčev trg. Na začetku, je resnično delo izdajatelja trga tržiti celoten koncept in ustvariti buzz, ki privlači tako prodajalce kot kupce.

 Enkrat ko začne privabljati občinstvo, gre za tretji del prodajalcev, ki delajo s pridobivanjem ali izdelavo blaga, upravljanjem zalog, popisovanjem nakupovalnega centra s seznami izdelkov in naročili za pošiljanje. Ob tej priložnosti mora izdajatelj ohraniti tehnologijo spletnega mesta, zagotoviti, da prodajalci izpolnjujejo standarde trga in da so stranke zadovoljne, vzdržujejo načrtovana izplačila in se ukvarjajo z vprašanji, ki se vedno razvijajo. To niso majhne naloge, vendar so ponavadi manj zahtevne kot izvajati operacije od konca do konca.

Če uporabljate že pripravljeno rešitev na trgu, vam ponudnik ponuja platforme za več trgovin. Poleg tega morate nastaviti pravilnik prodajalca in pričakovanja strank. Ne pozabite, če gre kaj narobe, je ime trgovca, ki si ga kupec zapomni, ne posameznega prodajalca. Platforme na trgu običajno spremljajo uspešnost prodajalca za vas in lahko svojim prodajalcem olajšate opravljanje prevozov tako, da v svoje platforme vključite orodja, ki so dostopna prodajalcem.

 Druga skrb je upravljanje z agregatnimi plačili in izplačili prodajalcev. Stripe in PayPal ponujajo orodja za upravljanje plačil na trgu. Večina platform prodajalcev na trgu se integrira z enim ali z obema. Ponovno vas platforme za več prodajalcev spremljajo skozi postopek izbire integracije plačil, nastavitve zadržanih odstotkov nadomestil, časovnega razporeda izplačil in vračil sredstev.

 Odlični prodajalci na trgu potrebujejo tudi dober trženjski načrt, ki vključuje usmerjanje družbenih omrežij v svojo nišo, prepoznavanje in vdihavanje vplivov in e-email trženje. Tekoča dela dnevnih ali tedenskih poslov so učinkoviti in je vse, kar lahko ponudijo prodajalci vašega nakupovalnega centra.

 In ne pozabite vsebinskega vidika. Oddelki vsebine, ki delijo ideje v zvezi s tržnim središčem, so odličen graditelj skupnosti, ki spodbuja nadaljnje sodelovanje tako prodajalcev kot kupcev. Spodbujanje prodajalcev, ki vam bodo pomagali, da boste razdelili vsebino z dodatki, kot so priponke prodajalca ali nižje pristojbine, z malo truda gradite vsebinske razdelke.

 Njihove tržnice so tam, kjer večina izdajateljev najde uspeh. Začetek ne bo zasenčil Etsy ali Amazon, vendar lahko naredi boljše delo za edinstven trg, za razliko od velikanov. Dobra formula je usmerjena v nišo, naj bo pletenje, šport, posebne modele ali načine kuhanja ali celo vpisne škatle (Cratejoy je odličen primer uspeha), ne glede na to, kje privlači množico prodajalcev in kupcev.

 Tudi tržnice za nadaljnjo prodajo postajajo vse bolj priljubljene, zato je virtualni nakupovalni center z močno komponento prodaje dober kraj za začetek založnikov na trgu. 

Prava izkušnja # 5

Ninju Narang, izvršni direktor na Howzzthat.com-trgovini za oblačila in dodatke iz Indije, deli kontrolni seznam več trgovin.

 

Bill Gurley iz Benchmark Capital je napisal dokončno objavo, na kateri so trgi najbolj primerni za nakupovalna središča: “Vsi trgi niso ustvarjeni enako: 10 dejavnikov, ki jih je treba upoštevati pri vrednotenju digitalnih trgov”.

 Nekateri najpomembnejši dejavniki so:

  1. Visoka razdrobljenost. Tu bi moralo biti veliko dobaviteljev in kupcev. Drugače je, če jih je samo nekaj, ki ne bi želeli deliti v ekonomiji in se bo verjetno borila proti prihodu posrednika. Poleg tega lahko spletno tržišče ustvari največjo vrednost na zelo razdrobljenem trgu, kjer obstaja resnična potreba, da se kupcem in dobaviteljem omogočita povezava med seboj.
  2. Odnos kupca / prodajalca. Če so kupci zvesti dobavitelju, lahko v celoti zaobidejo trg. Na primer – ko ste zadovoljni s trenerjem ali zdravnikom ali s čiščenjem, obstajajo možnosti, da ne obiščete virtualnega nakupovalnega centra, da bi jih zaposlili. Podobno je za komercializacijo proizvodov, kot so plenice ali surovine za podjetja.
  3. Visoka frekvenca. Višja je pogostost nakupa boljše je za spletno trgovino. Redki nakupi otežujejo trgovskemu centru, da vzpostavi blagovno znamko.
  4. Skupni razpoložljivi trg. Kakšna količina trga je na voljo? In koliko lahko zajameš? Izmerite velikost glede na vrednost, ki jo ustvarjate.
  5. Transakcija je del plačilnega toka. Stopnja prevzema je veliko višja, če se transakcija zgodi na spletu v primerjavi s tistim, ko je to storjeno po povzetju.

Gradnja trga je preprosta, saj za razliko od trgovine z e-trgovino potrebujete manj kapitala za nakup, gradnjo in upravljanje inventarja. In ko trg tam dela, je priložnost za dolgoročni dobiček po obsegu in ko doseže likvidnost, je težko za druge, da tekmujejo.

Za preprečevanje nezadovoljstva v sezoni začetka, mora spletno tržišče vložiti veliko truda v oblikovanje. Kot je dejal Steve Jobs, dizajn ni tisto, kar izgleda, ampak kar počne. Trg večih prodajalcev bi moral biti vsaj v enakem položaju s podobnimi tržišči na trgu, ki bodo pomagali zgraditi in spodbuditi zaupanje potrošnikov.

Vsak novinec se mora osredotočiti na trenutno šibkost, ki se bo razlikovala od različnih situacij. Nekatere od njih so:

  • Znižajte stopnjo prevzema. Vendar ga ne bi smeli obravnavati ločeno, zato se morate z znižanjem stopnje prevzema razlikovati.
  • Pojdi navpično. Vzemite določeno kategorijo in razvijte svoje strokovno znanje in verjetno boste lahko kasneje razširili na nove kategorije.
  • Razvijte 10-krat boljši izdelek. Seveda so te priložnosti redke, ker učinki mrežnega učinka prevladajo in izboljšujejo izdelek.
  • Unikaten inventar. Na strani ponudbe navedite priložnost, da prinesejo edinstven inventar. To je zagotovo koristilo Etsy in eBay.

Prava izkušnja # 6

 Harm Smits, vodilni razvijalec podjetja PoppedWeb-eCommerce iz Nizozemske, ki pomaga zagnati, podpirati in razvijati spletno podjetje: “Naj bo vaš spletni trg neumno preprost.”

Najpomembnejše je vedeti, da ni nobenih bližnjic za začetek trženja in njegovo uspešnost. Imeti dobro strategijo in poznavanje najboljših praks so pomembne, vendar morate še vedno biti pripravljeni vložiti veliko truda, da bi razvili svojo skupnost in jo razcveteti. Morate privabiti pozornost uporabnikov z uporabo edinstvenih strategij in jih narediti da se ne počutijo kot roboti, ampak kot oseba z dejanskimi občutki.

 Začetek eCommerce trga je veliko bolj zahtevna od uvedbe spletne trgovine enega prodajalca. Gradnja uspešnega poslovanja na trgu zahteva veliko dela. Priti z idejo in začeti spletno stran je samo začetek. Medtem, ko vam ni treba imeti lastnega inventarja, morate rešiti problem piščanca in jajc. Za razliko od običajne trgovine, morate prepričati druge, da svoje inventarje pripeljejo v nakupovalni center, ko še ni kupcev.

Oblikovanje je seveda pomembno. Ko spreminjate svojo identiteto, boste zmedli stranke, kar ni ravno tisto, kar želite storiti. Hočete, da se vas zapomnijo, kolikor dolgo je mogoče saj večina ljudi rada znova kupi v isti trgovini (če so seveda zadovoljni).

 Tudi ko začnete trg večih prodajalcev, morate narediti začetne naložbe. Najbolj pomembne stvari, za katere je treba skrbeti, so:

  1.  Server gostovanje, ker nobenemu ni všeč počasna spletna stran. Če nimate tehničnega znanja, se obrnite na razvijalce platforme, saj hitrost ne določa samo števila jedra ali količine RAM-a. 
  2. Ustvarjanje oblikovanja, vaša identiteta je tisto, zaradi česar ste uspešni. Več ljudi kot se počuti, da imajo prilagojene storitve, večja je možnost, da se bodo vrnili.
  3. Infrastruktura, poskrbite, da se boste vedno lahko razširili. Dober primer tega bi bil “AboutYou”, ki je najhitreje rastoča trgovina v daljšem časovnem obdobju.

eBay in Etsy sta tako velika, da ponujajo prilagojene storitve poleg nemogočega, zato je ključno, da se ljudje počutijo kot edinstveni. Poleg tega se lahko tudi borite glede na funkcionalnost. Sploh ne bi rekli, da je eBay najbolje oblikovan trg, ima toliko informacij, da je uporabniku skoraj nemogoče filtrirati. Zato je priporočljivo, stvari poenostaviti. Uporabniki danes natančno vedo, kaj želijo kupiti, preden so celo obiskali vaš trg.

 

Prava izkušnja # 7

Jaspal Singh Nijjar, ustanovitelj prihajajočega marketa “Makes Me Healthy”, nam je dal kratek razgovor o tem, kako odpreti tržnico, saj so se pred kratkim tudi oni ukvarjali z lansiranjem nove trgovine.

 Jaspal, katere so najpomembnejše stvari, ki jih mora podjetnik upoštevati pred začetkom spletnega trga?

 Za začetek spletnega trga mora podjetnik zagotoviti, da imajo prodajalce, ki se zanimajo za koncept. Če prodajalci nimajo nobenega interesa, ni razloga, da bi šli še dlje. Brez živega spletnega mesta sem prodajalcem po e-pošti poslal kaj nameravamo storiti in kako jim lahko pomagamo, in ugotovili smo, da so odgovori pozitivni, kar je potrdilo koncept, da ga bo mogoče nadaljevati.

 Ali je odprtje spletnega trga bolj zahtevno, kot je začeti tradicionalno spletno trgovino z enim prodajalcem? Zakaj je tako?

 Ja, seveda, kot se moraš ukvarjati z obema stranema, prodajalcem in kupcem, zato gre za scenarij piščanca in jajca. Ponuditi morate vrednost tako prodajalcem kot kupcem.

 Ali je oblikovanje prodajalne na trgu pomembno na začetku? Ali bi moral podjetnik vlagati v edinstveno obliko ali porabiti proračun za pomembnejše stvari?

Ne puščajte preveč časa na oblikovanju. Vzemite živo idejo in začnite ustvarjati načrt. Vlagate lahko v oblikovanje, prodajo in tehnologijo ter s tem krepite rast.

Kako izstopati od vaših konkurenčnih tržnic in se boriti proti velikanom, kot sta eBay in Etsy na začetku?

Začnite z nišo in dobili boste nekaj prepoznavnih blagovnih znamk. Imamo svoj logotip “Jaspar – svetovno najbolj zdrava nakupovalna košarica” ​​in začenjamo z nišnimi zdravstvenimi izdelki / dodatki, nato pa se bomo v prihodnje podali tudi v druge kategorije, povezane z zdravjem, hišnimi izdelki, športom / fitnesom itd. .

~

Prednostne naloge, ki so jih izbrali vodje v industriji, so jasne: nenehno osredotočanje na brezhibno izkušnjo kupcev, omogočanje izobraževanja in podpore prodajalcem.

Koncentracija na tehničnem delu tržnih orodij za prodajalce in izboljšanje iskalnikov kaže, da bodo naslednja uspešna tržna podjetja na vrhu z vrhunskimi tehničnimi orodji in funkcionalnostjo platforme e-trgovine.

~

Sledite nam na Facebooku in Twitterju, da bi dobili izobraževalne članke takoj, ko bodo šli v živo.