PROFESIONALNA PROGRAMSKA OPREMA
Če imate idejo, potem je CS-Cart Nakupovalni center prava odločitev za vas!

Napredna rešitev za spletno prodajo, preko 500 različnih lastnosti
Analizirali smo različne programske aplikacije za e-trgovino in nakupovalne centre in dokazali, da CS-Cart Nakupovalni center ima največje število funkcij v osnovni namestitvi. Paket nakupovalni center je dovolj, da začnete in uspešno razvijate svoj projekt.
To pomeni, da se lahko osredotočimo na privabljanje različnih prodajalcev v našem nakupovalnem centru, ne da bi zapravljali proračun za nakup dodatkov in naročili razvoj po meri za manjkajoče funkcije, katere so nujno potrebne pri vzpostavitvi spletne prodajalne. Poleg tega vam bo število vgrajenih dodatkov prihranilo težave pri poslovanju z razvijalcem drugih ponudnikov in težav z nadgradnjami, ki jih povzroča nezdružljivost z novimi različicami.

Vgrajena orodja za oblikovanje: brez programiranja
Ne boste verjeli, kako enostavno je. Ustvarite lahko svojo lastno grafično zasnovo na nadzorni plošči. Brez zahtevnega programiranja. Na podlagi enega od stilov ustvarite svojo individualno obliko.
Edinstveni grafični urednik pomožnih funkcij omogoča, da povlečete in spustite bloke, ustvarite nove, dodate pasice in različne menije na nadzorni plošči. Brez kprogramiranja in brez potrebe po najemanju spletnega oblikovalca – lahko prilagodite videz lastnega virtualnega nakupovalnega centra z nekaj kliki. Ali je lahko lažje?

Nastavljivi načrti prodajalcev
Zaslužite z mesečnimi plačili prodajalca. V sistemu spletni nakupovalni center lahko ustvarite naročniške načrte za prodajalce z različnimi pogoji in omejitvami. Načrti prodajalcev so prilagodljivo orodje, ki vam pomaga povečati prihodke. Najprej, razen provizij, vam omogoča, da mesečno zaračunate provizijo za plačilo provizije za prodajo na vašem nakupovalnem centru. Drugič, s prodajnimi načrti so provizije vnaprej določene za vsak načrt, novi ponudnik pa izbere le najbolj primerno možnost. Funkcionalnost načrtov prodajalcev vas bo prihranila pred težavami z ročnimi nastavitvami provizij za prodajalce.

Več ravni administrativnega dostopa
Naj vaši zaposleni prevzamejo naloge, medtem ko se ukvarjate s temeljnimi stvarmi.
Zagotavljanje obsežnega trga je veliko lažje pri prenosu določenih dolžnosti na vaše člane osebja. Platforma Nakupovalni center omogoča registriranje zaposlenih in določitev različnih ravni dostopa do upravne plošče.
Na primer, vaš spletni oblikovalec lahko oblikuje videz postavitev določenega trgovca, medtem ko prodajalci dodajajo izdelke in urejajo naročila.

Prilagodljiv sistem odobritve izdelkov
Preprosto in učinkovito upravljanje vseh izdelkov. Pri več ponudnikih je odobritev izdelkov prilagodljiva in priročna hkrati. Imeli boste 3 možnosti:
- prodajalcem lahko pustite izdelke brez moderiranja,
- preverite vsak izdelek (cena, slika), ki ga dodajo prodajalci,
- dovolite določenim prodajalcem, da dodajajo izdelke brez moderiranja.
Poleg tega lahko izberete, ali želite odobriti posodobitve izdelkov ali pustiti prodajalcem posodobiti podatke o izdelku brez moderiranja.

Napredni sistem za upravljanje naročil
Ponudite svojim strankam najprimernejši postopek nakupa. Vaš e-trgovinski trg bo vseboval več tisoč ali več milijonov izdelkov. Kaj pa, če naročnik naroči 2 izdelka različnih proizvajalcev?
V nakupovalnem centru kupcem ni treba naročiti več naročil za vsak nakup blaga od več ponudnikov. V tem primeru se naredi samo eno naročilo in izvede enotno plačilo.
Na strani nadzorne plošče sta ustvarjeni dve ločeni naročili, vsak prodajalec pa lahko vidi naročilo, ki vsebuje samo svoje izdelke.

Podrobne statistike in poročila
Kaj vam ponuja nakupovalni center v smislu statistike? Multi–Vendor je integriran s storitvijo Google Analytics. Ta storitev ustvari podrobne statistične podatke o obiskovalcih vašega spletnega mesta. Omogoča vam bogat vpogled v promet in učinkovito trženje vašega spletnega mesta.
Google Analytics je najmočnejše orodje za analizo danes.
In vse to je popolnoma brezplačno!
Drugo vgrajeno orodje za analizo se imenuje “Prodajna poročila”. Omogoča vam podrobne statistične podatke o prodaji na vašem trgu. Statistika je lahko predstavljena v obliki grafičnih ali tabularnih grafikonov. Zaradi priročnosti so grafikoni združeni v ločena poročila.
Ustvarite lasten eBay ali Amazon z nakupovalnim centrom CS- Cart

Kategorije za prodajalce
Povečajte svoj dohodek, s katerim določenim kategorijam izdelka dodelite posamezne prodajalce. Na primer, prodajalcu lahko dodelite eno kategorijo izdelkov in jo dodatno zara- čunate. Več prodajalcev lahko prodaja svoje izdelke tudi v eni kategoriji.

V imenu prodajalca
Pomagajte svojim prodajalcem, da se naučijo, kako dodati izdelke ali posodobiti njihove opise podjetij. Ta funkcija vam omogoča, da se prijavite pri prodajalcih. Na primer, prodajalci lahko prikažejo, kako upravljati načine pošiljanja v svojih panelih prodajalcev.

Napredno iskanje
Prihranite čas! S 45 iskalnimi parametri boste lažje našli želeni izdelek med tisočimi elementi v spletni trgovini. Poleg tega lahko shranite tudi parametre iskanja za prihodnost. Napredno iskanje deluje za izdelke, kategorije, naročila, kupce in prodajalce.

Komentarji in mnenja
Povečajte svojo prodajo prek ocen in pregledov. Mnenja strank pomagajo prodajalcem, da dobi- jo dobro podobo. Pregledi torej vplivajo na prodajalce in s tem dohodke neposredno. Nakupovalni center vam olajša upravljanje povratnih informacij strank in razprav. Vaše stranke lahko ocenijo in pregledajo prodajalce in njihove izdelke.

Več jezikov
Prodajajte po vsem svetu z nakupovalnim centrom. 26 vgrajenih prevodov vam bo omogočilo, da pritegnete prodajalce iz različnih držav. Niste več vezani na jezikovne omejitve. Vseh 26 prevodov vam je na voljo za panoge prodajalne, skrbnikov in prodajalcev. Dodate lahko poljubno število drugih jezikov, valut in davkov prek skrbniške plošče.

70 načinov plačila
Varnost jamstva za vaše stranke. Multi-Vendor vključuje več kot 70 vgrajenih certificiranih plačilnih storitev, vključno z najbolj varnimi: PayPal, Authorize.Net, 2Checkout, First data, eWay, SagePay …
Ko začnete trženje, vam ni treba skrbeti za vključitev plačilnega prehoda tretjih oseb.

Dostava in načini
Olajšajte življenje vašim prodajalcem. Platforma Nakupovalni center vključuje samodejno iz- računavanje stroškov prevoza s strani osmih največjih svetovnih prevoznikov. To pomeni, da vašim prodajalcem ne bo treba ročno določiti stroškov pošiljanja za vsak izdelek. Tako je mogoče nastaviti načine pošiljanja po meri.

Vračilo blaga
Poenostavite upravljanje povračil. Od zdaj naprej so vse zahteve za vračilo na enem mestu. Upravljajte in analizirajte povratne zahteve v svoji upravni plošči na trgu.

Ureditev postavitve
Ne bodite odvisni od programerjev. Nakupovalni center vključuje vgrajen urejevalnik postavitev, zmogljivo orodje za prilagajanje videza in oblike vaše spletne trgovine. Omogoča vam ureditev podatkovnih blokov na vsaki strani vaše tr- govine z enostavnim povleci in spusti brez najema tehničnih strokovnjakov.

Odzivne teme
Izkoristite največ od prodaje na mobilnih telefonih. Odzivne tematike z več prodajalci vam omogočajo, da se vaša trgovina zdi odlična na kateri koli napravi. Zahvaljujoč odzivnim temam bo Google označil vaš trg kot mobilno prijazen. Stranke, ki brskajo po pametnih telefonih in tabličnih računalnikih, jih bodo visoko ocenile.

Urednik vsebine
Posodobite vsebino na vaši spletni strani v vizualnem načinu. Lahko si ogledate ali popra- vite vse elemente, ki jih je mogoče urejati. Z vmesnikom se lahko pomikate tako, kot da uporabljate običajen način.

Promocije
Razdelite svojo prodajo v nakupovalnem centru. Naš napredni sistem promocije vam omogoča, da svojim strankam ponudite različne bonuse. Izberete lahko le pogoj, ki ga morajo stranke izpolniti za pridobitev bonusa.

Križanje orodij
Povečajte povprečni račun z orodji za več prodajalcev. Ustvarite lahko različne sezname iz- delkov z avtomatskimi in ročnimi vrstami polnjenja blokov. Obveščajte svoje stranke o naj- boljših, najnovejših, najbolj priljubljenih, nedavno gledanih, izdelanih, podobnih in priporočenih izdelkih v prodaji.

Podatkovni viri
Pridobite dodatne vodnike iz imenikov za nakupovanje, kot so Google Product Search, Shopzilla, Shopping.com itn.
S podatkovnimi viri podatkov lahko izvozite poljubno število navadnih virov izdelkov različ- nih oblik v mape za nakupovanje. Nadalje lahko vire samodejno ustvarite in jih naložite.

SEO
Pridobite potencialne stranke prek priljubljenih iskalnikov. Vaša spletna trgovina bo v spletnih rezultatih iskanja dosegla najvišje uvrstitve z URL-ji, ki so prijazni do spletnih strani, me- taopisi, Google delčki, kanonski URL-ji in 301 preusmeritve.

Zapuščene košarice
Povabite kupce in jih prepričajte, da izpolnijo svoje naročilo. Zapuščena košarica vsebuje osebne sezname izdelkov, ki so jih obiskovalci vaše trgovine pustili v svojih vozičkih in seznamih želja. Za registrirane stranke so izdelki s seznama samodejno dodani v voziček, ko ponovno obiščejo vaš trg.

Blogi
Vključite stranke in vztrajajte pri stikih z njimi. S programsko opremo spletne trgovine lahko ustvarite popolnoma delujoč spletni dnevnik na vašem trgu. V svojem spletnem dnevniku lahko objavljate novice, posebne ponudbe in obvestila.

Uvoz / izvoz
Do potankosti preverite podatke o vaši trgovini. Funkcija izvoza in uvoza je bistvena za spletni nakupovalni center. Nakupovalni center vam omogoča izvoz in uvoz funkcij, naročil, izdelkov, naročnikov, prevodov in uporabnikov. Ta funkcija uporablja format podatkov CSV, ki ga pogosto podpira druga programska oprema. Na primer, lahko izvozite podatke iz vaše trgovine v kateri koli računovodski sistem.
Poglejte napredne prodajalske funkcije in prednosti v nakupovalnem centru za trgovce

Ločena administrativna plošča prodajalca
V nakupovalnem centru lahko vaši trgovci:
- upravljajo naročila, izdelke, filtre, možnosti in funkcije,
- na skrbniško ploščo dodajajo administratorje prodajalcev z različnimi stopnjami dostopa in jih dodatno prilagodijo,
- dodajajo različne informativne strani, ankete, obrazce in povezave,
-
si ogledajo stanje prodajnega računa in provizije,
-
nastavljajo načine pošiljanja in določajo davke,
- izberejo valuto in jezik,
- uvozijo ali izvozijo izdelke in naročila.

Ločena spletna trgovina za vsakega prodajalca
Naj prodajalci promovirajo vaš spletni nakupovalni center. V programski opremi nakupovalni center lahko prodajalci na vaši spletni strani prodajajo kot mikrotrgovina. URL mikrotrgovine vsebuje ime podjetja prodajalca. Prodajalci lahko to delijo, da privabijo stranke na vaš trg. Lahko se promovira kot ločena trgovina. V tem primeru ne bo promoviral celotnega nakupovalnega centra, ampak samo svoje izdelke.
Mikro prodajalne vsebujejo:
- prodajalčev opis in opis podjetja,
- logotip prodajalca,
- urejanje izdelkov,
- filter izdelkov za prodajalne izdelke.
Prodajalci potrebujejo le nekaj minut za nastavitev trgovine.

26 vgrajenih prevodov
To ni avtomatski prevod, temveč prevod, ki ga vodijo domači govorci. Jezikovne spremenljivke so prevedene za vse dele: nadzorna plošča, admin in nadzorne plošče prodajalcev.

Izračuni v realnem času in ročnem pošiljanju
Poleg izračunov v realnem času lahko prodajalci določijo svoje ročne metode pošiljanja. Sistem je precej prilagodljiv: stroški dostave so lahko odvisni od lokacije stranke, skupnega naročila, teže in celo števila predmetov v naročilu.

Komentarji in mnenja
Pregledi so ključnega pomena za vsako podjetje, ki skrbi za njen ugled. Mnenja kupcev pomagajo prodajalcem, da dobijo pošteno kreditno kartico in pridobijo dobro podobo strank. Mnenja vplivajo na prodajalce in s tem dohodki neposredno.
Nakupovalni center ponuja sistem povratnih informacij in pregled z interaktivnim ocenama zvezdic. Stranke lahko komentirajo in ocenijo prodajalce, izdelke, kategorije in naročila.
Plačilo za pozitivne ocene je neuporabno, saj stranke želijo videti poštena mnenja o prodajalcih in njihovih izdelkih. Naredili smo tako, da komentarje in preglede v nakupovalnem centru moderira skrbnik trgovine in ne prodajalci.

Ravnotežje prodajnega računa, poročila o prodaji in statistika
Poleg tega lahko prodajalci pregledajo stanje na računu, da bi spremljali vsa izplačila in provizije, ki jih je opravil skrbnik trgovine. Prodajalci lahko pregledajo tudi statistiko prihodkov in odhodkov: skupno in v določenih obdobjih.

Večnivojski dostop
Povečajte svoj dohodek tako, da nekaterim kategorijam izdelkov dodelite posamezne prodajalce. Na primer, prodajalcu lahko dodelite eno kategorijo izdelkov in jo dodatno zara- čunate. Več prodajalcev lahko svoje izdelke prodaja tudi v eni kategoriji.

Uvoz-izvoz
Prihranite čas prodajalcem za njihov poslovni razvoj. Upravljanje izdelkov mora biti preprosto in učinkovito. Multi-Vendor omogoča prodajalcem, da svoje izdelke izvozijo v obliki CSV v zunanje baze podatkov za nadaljno obdelavo. Na primer, računovodska programska oprema.

Količina podatkov
Poleg uvoza v “razsutem stanju” lahko prodajalci množično urejajo svoje izdelke s 45 parametri izdelka. Na primer: opis, metaključne besede ali količina. Ta funkcija urejanja velikih izdelkov bo olajšala življenje vašim prodajalcem.

Napredno iskanje
Poenostavite dnevno rutino vaših prodajalcev. Obdelava naročil bo veliko bolj učinkovita z naprednimi orodji za iskanje, ki jih ponuja Multi-Vendor. Tudi če obstaja na tisoče predmetov, bodo različni iskalni parametri svojim prodajalcem lažje locirali izdelke ali naročila.

Povratni klic
Ponudi alternativne načine obdelave naročil. Za poenostavitev postopka naročanja za stranke lahko vaši prodajalci prejmejo dohodne zahte- ve, imenovane “Kupite zdaj z enim klikom”. Ko kupec klikne na gumb “Nakup zdaj z enim klikom” na strani s podatki o izdelku, se za prodajalca ustvari novo naročilo s statusom “Čakajoči klic”.

Potrditev naročila
Izogibajte se zamudam pri obdelavi in pošiljanju naročil. S samodejnimi e-poštnimi obvestili vsak prodajalec dobi takojšen e-poštni naslov o novih naročilih.

Več valut in davkov
Pritegnite prodajalce z vsega sveta, saj se rešitev nakupovalni center lahko uporablja v kateri koli državi. Prodajalci lahko izberejo lokalne valute in davke, ki jih nastavi skrbnik trga.

Predloge izdelkov
Ustvarite neomejeno število predlog za strani izdelkov, da jih razvejate. Na primer: prodajalec, ki prodaja nakit, bo verjetno izbral predlogo izdelka z veliko sliko iz- delka, ki bo podrobno prikazala majhne predmete. Prodajalci, ki prodajajo avtomobilske dele, morda želijo večji opis izdelka.

Informacijske strani
Naj vaši prodajalci dodajo drugačno vsebino. V nakupovalnem centru lahko prodajalci ustvarijo ne le izdelke, ampak objavljajo strani z besedili, slikami in videoposnetki. Prav tako lahko dodajajo ankete in oblike, kot so kontaktni obrazci in povpraševanja.

Program zvestobe
Spodbujajte stranke, da kupujejo več in redno. Z več prodajalci lahko vaši prodajalci začnejo programe zvestobe prek vgrajenega sistema nagrajevanja. To kupcem omogoča, da zaslužijo in porabijo točke za nakupe.
V skladu s spletnim prodajalcem spletno podjetje s 40 % ponovnih kupcev ustvari 50 % več pri- hodkov od podobnih prodajalcev z 10-odstotno ponovljeno bazo strank.

Nadzor zaloge
Prodajalcem omogočite absolutni nadzor nad zalogami. Prodajalci lahko spremljajo inventar izdelkov z možnostmi za točno število postavk na zalogi. Tudi vaši prodajalci lahko spremenijo svoje nastavitve nadzora zaloge na »Track without options«. Poleg tega je mogoče onemogočiti sledenje zalog, če ga prodajalec ne potrebuje.
Kaj, če izdelka ni na zalogi? Prodajalci lahko:
- skrijejo izdelek brez zalog izdelkov,
- omogočijo kupcem nakup ali rezervacijo,
- omogočijo strankam, da se prijavijo na obvestilo, kdaj je izdelek znova na voljo.

Prodajni pogoji
Upoštevajte pravne zadeve. Nakupovalni center omogoča prodajalcem, da določijo splošne pogoje in pogoje, s katerimi se stranke lahko dogovorijo pri nakupu.