Ustvarite lasten eBay ali Amazon z nakupovalnim centrom

Z našo rešitvijo Multi-Vendor lahko ustvarite lasten nakupovalni center!

Ločena administrativna plošča prodajalca

Z rešitvijo Multi_Vendor lahko vsakemu ponudniku zagotovite ločeno skrbniško ploščo. Vašim prodajalcem bo v okviru nakupovalnega centra to omogočilo, da lahko sami upravljajo lastne nastavitve in prodajo izdelkov.

Nadzorne plošče prodajalcev vključujejo samo to, kar potrebujejo, da lahko sami spreminjajo na vaši spletni trgovini. Prodajalci se ne bodo križali z vašo administracijo, saj imajo vsak svoj lasten dostop.

V nakupovalnem centru lahko vaši trgovci:

  • upravljajo naročila, izdelke, filtre, možnosti in funkcije,
  • na skrbniško ploščo dodajajo administratorje prodajalcev z različnimi stopnjami dostopa,
  • dodajajo različne informativne strani, ankete, obrazce in povezave,
  • si ogledajo stanje prodajnega računa in provizije,
  • nastavljajo načine pošiljanja in določajo stopnjo davka,
  • izberejo valuto in jezik,
  • uvozijo ali izvozijo izdelke in naročila.

Ločena spletna trgovina za vsakega prodajalca

Naj vaši prodajalci promovirajo spletni nakupovalni center, ki ste ga ustvarili! V programski opremi nakupovalni center (Multi-Vendor) lahko prodajalci prodajajo tudi kot mikro trgovina na vaši spletni strani. URL od mikro trgovine vsebuje tudi  ime podjetja prodajalca. Prodajalci lahko to delijo in s tem privabijo stranke na vaš nakupovalni center. O b tem se lahko promovirajo tudi kot ločena trgovina (v tem primeru vaš prodajalec ne bo promoviral celotnega nakupovalnega centra ampak samo svojo prodajalno in izdelke).

Mikro prodajalne vsebujejo:

  1. prodajalčev opis in opis podjetja,
  2. logotip prodajalca,
  3. urejanje izdelkov,
  4. filter izdelkov za prodajalne izdelke.

Prodajalci potrebujejo le nekaj minut za nastavitev trgovine.

26 vgrajenih prevodov

Privabite prodajalce iz različnih držav, saj niste vezani na jezikovne omejitve. Nakupovalni center namreč že v osnovnem paketu vključuje 26 prevodov! To ni avtomatski (robotski) prevod, temveč prevod, ki so ga vodili domači govorci. Jezikovne spremenljivke so prevedene za vse dele: nadzorna plošča, admin in nadzorne plošče prodajalcev.

 

Izračuni v realnem času in ročnem pošiljanju

Olajšajte poslovno življenje vaših prodajalcev! Prodajalci lahko uporabljajo 8 svetovno znanih načinov pošiljanja za izračune v realnem času. Ni potrebe po iskanju dodatkov ali integraciji. To je privzeta funkcija našega nakupovalnega centra.

Razen izračunov v realnem času, lahko prodajalci določijo tudi svoje ročne metode pošiljanja. Sistem je prilagodljiv: stroški dostave so lahko odvisni od lokacije stranke, skupnega naročila, teže in celo končnega števila predmetov v naročilu.

Komentarji in mnenja

Popeljite svojo prodajo na novo raven z vsebino, ki jo bodo ustvarili vaši uporabniki.

Pregledi so ključnega pomena za vsako podjetje, ki skrbi za svoj ugled. Mnenja kupcev pomagajo prodajalcem, da dobijo pošteno mnenje in s tem pridobijo dobro podobo kupcev. Mnenja vplivajo na prodajalce in s tem neposredno tudi na njihove prihodke. 

Nakupovalni center Multi-Vendor ponuja odličen sistem povratnih informacij in pregled z interaktivnimi ocenami s pomočjo zvezdic. Stranke lahko komentirajo in ocenijo prodajalce, izdelke, kategorije in naročila. Neprecenljivo!

Pomnite: plačilo za pozitivne ocene je neuporabno in nezaželjeno, saj vaše stranke želijo videti le poštena mnenja o prodajalcih in njihovih izdelkih. Naša rešitev vam ponuja, da komentarje in preglede v nakupovalnem centru moderira skrbnik trgovine in ne posamezni prodajalci!

 

Ravnotežje prodajnega računa, poročila o prodaji in statistika

Vašim prodajalcem lahko dovolite orodje za napredne analitike. S to programsko opremo nakupovalne košarice lahko vaši prodajalci ogledajo podrobne statistične podatke o njihovi prodaji na vaši spletni trgovini. Prodajalci si lahko, tako kot skrbnik trgovine, ogledajo grafične ali tabularne grafikone prodaje. 

Ob tem si lahko prodajalci pregledajo stanje na računu. S tem lahko spremljalo vsa izplačila in provizije, ki jih je opravil skrbnik trgovine. Prodajalci lahko pregledujejo tudi statistiko prihodkov in odhodkov – skupno ali v določenih obdobjih.

Večravni dostop

 

Povečajte svoj dohodek tudi tako, da nekaterim določenim kategorijam izdelkov dodelite posamezne prodajalce. Na primer: prodajalcu lahko dodelite eno kategorijo izdelkov in mu ga zaračunate dodatno. Več prodajalcev lahko svoje izdelke prodaja tudi v eni kategoriji.

 

Uvoz/izvoz

Prihranite čas prodajalcem za njihov poslovni razvoj. Upravljanje izdelkov mora biti preprosto in učinkovit, zato Multi-Vendor omogoča prodajalcem, da svoje izdelke izvozijo v obliki CSV v zunanje baze podatkov. Na primer: računovodska programska oprema.

 

Količina podatkov

Ob uvoza “v razsutem stanju” lahko prodajalci  urejajo svoje izdelke s 45-imi parametri izdelka. Na primer: opis, meta ključne besede in količina. Ta funkcija urejanja velikih izdelkov bo zelo poenostavila in “olajšala življenje” vašim prodajalcem.

Napredno iskanje

Poenostavite dnevno rutino vaših prodajalcev. Obdelava naročil bo veliko bolj učinkovita z naprednimi orodji za iskanje, ki jih ponuja Multi-Vendor. Tudi če obstaja na tisoče različnih predmetov, bodo različni iskalni parametri prodajalcem lažje locirali izdelke ali naročila.

Povratni klic

Ponudite alternativne načine obdelave naročil! Za poenostavitev postopka naročanja za stranke, lahko vaši prodajalci prejmejo dohodne zahteve, imenovane »Kupite zdaj z enim klikom«. Ko kupec klikne na gumb »Nakup zdaj z enim klikom« na strani s podatki o izdelku, se za prodajalca ustvari novo naročilo s statusom »Čakajoči klic«.

 Potrditev naročila

Izogibajte se zamudam pri obdelavi in pošiljanju naročil. S samodejnimi e-poštnimi obvestili vsak prodajalec dobi takojšen e-poštni naslov o novih naročilih.

Valute in davki

Pritegnite prodajalce iz vsega sveta, saj se rešitev nakupovalni center (Multi-Vendor) lahko uporablja v kateri koli državi na svetu. Prodajalci lahko tako izberejo lokalne valute in davke, ki jih nastavi skrbnik trgovine.

Predloge izdelkov

Ustvarite neomejeno število predlog za strani izdelkov, tako, da jih razvejate. Na primer: prodajalec, ki prodaja nakit, bo verjetno izbral predlogo izdelka z veliko fotografijo izdelka, ki bo podrobno prikazala majhne predmete. Medtem pa prodajalci, ki prodajajo avtomobilske dele, morda želijo večji opis izdelka. 

 

 

Informacijske strani

Naj vaši prodajalci dodajo lastno vsebino. V nakupovalnem centru lahko prodajalci ustvarijo ne le izdelke, ampak objavljajo tudi strani z besedili, fotografijami in videoposnetki. Prav tako lahko dodajajo ankete in razne oblike, kot so kontaktni obrazci in povpraševanja.

Program zvestobe

Spodbujajte stranke, da kupujejo več in še  redno kupujejo. Z več prodajalci lahko vaši prodajalci začnejo programe zvestobe preko vgrajenega sistema nagrajevanja. Ta kupcem omogoča, da “zaslužijo” ali porabijo pridobljene točke za opravljene nakupe.

Primer: spletno podjetje s 40 % ponovnimi kupci ustvari 50 % več prihodkov od podobnih prodajalcev z 10 % ponovljeno bazo strank.

 

 

Nadzor zaloge

Ponudite prodajalcem absolutni nadzor nad zalogami! Prodajalci lahko tako spremljajo inventar izdelkov z možnostmi za natančno in točno število postavk na zalogi.

Vaši prodajalci lahko spremenijo svoje nastavitve nadzora zaloge na »Track without options«. Ob tem je možno onemogočiti sledenje zalog, če prodajalec tega ne potrebuje.

Kaj, če izdelek ni na zalogi? Prodajalci lahko:

  • skrijejo izdelek brez zalog,
  • omogočijo kupcem nakup ali rezervacijo,
  • omogočijo strankam, da se prijavijo na obvestilo, kdaj bo izdelek znova na voljo.

 

Prodajni pogoji

Upoštevajte zakone vaše države! Nakupovalni center omogoča prodajalcem, da določijo splošne pogoje in pogoje, s katerimi se stranke lahko dogovorijo ob nakupu.

Vse na enem mestu

Preverite pakete in funkcije spletne trgovine