6 pomembnih statistik v spletni prodaji

Spletna prodaja se konstantno spreminja. Postaviti trgovino, dodati načine plačila in jo deliti na družbenih omrežjih ni več dovolj, da pritegnete kupce. To najbolje vidimo iz globalnih statistik. Poglejmo si šest pomembnih statistik iz spletne prodaje. 1. S...

10 najboljših B2B platform v letu 2020

Po nekaterih napovedih bo spletna B2B prodaja v ZDA do leta 2023 dosegla 1,8 bilijona dolarjev, kar bo predstavljalo 17% od celotne B2B prodaje. Podoben trend pa se dogaja tudi v Evropi in globalno. To ni nič nenavadnega, saj hočejo poslovneži kupiti produkte za...

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif  eTaif.com je spletni nakupovalni center, fokusiran na države Bližnjega vzhoda. Deluje kot hčerinsko podjetje konglomerata Al Taif Group. Direktor Mohammed Abdulfattah pravi, da je njihov cilj pomagati trgovcem z območja pri vstopu v spletno...

ŠTUDIJA PRIMERA: Kayamo

ŠTUDIJA PRIMERA: Kayamo V tem zapisu si bomo ogledali študijo primera podjetja Kayamo. Iskali so platformo za spletno trgovino, ki bi se najbolj približala njihovim željam in potrebam strank. Rešitev so našli v CS-Cart Multi-Vendor platformi. Kayamo je spletni...

4 strategije za bolj osebni pristop v spletni trgovini

4 strategije za bolj osebni pristop v spletni trgovini Če želite biti uspešni v spletni prodaji, je personalizacija uporabniške izkušnje zelo pomembna. To vam lahko pomaga pri privabljanju novih strank in ohranjanju že obstoječih. V tem zapisu boste prebrali, zakaj je...
6 pomembnih statistik v spletni prodaji

6 pomembnih statistik v spletni prodaji

Spletna prodaja se konstantno spreminja. Postaviti trgovino, dodati načine plačila in jo deliti na družbenih omrežjih ni več dovolj, da pritegnete kupce. To najbolje vidimo iz globalnih statistik. Poglejmo si šest pomembnih statistik iz spletne prodaje. 1. S...

10 najboljših B2B platform v letu 2020

10 najboljših B2B platform v letu 2020

Po nekaterih napovedih bo spletna B2B prodaja v ZDA do leta 2023 dosegla 1,8 bilijona dolarjev, kar bo predstavljalo 17% od celotne B2B prodaje. Podoben trend pa se dogaja tudi v Evropi in globalno. To ni nič nenavadnega, saj hočejo poslovneži kupiti produkte za...

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif

ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif  eTaif.com je spletni nakupovalni center, fokusiran na države Bližnjega vzhoda. Deluje kot hčerinsko podjetje konglomerata Al Taif Group. Direktor Mohammed Abdulfattah pravi, da je njihov cilj pomagati trgovcem z območja pri vstopu v spletno...

ŠTUDIJA PRIMERA: Kayamo

ŠTUDIJA PRIMERA: Kayamo

ŠTUDIJA PRIMERA: Kayamo V tem zapisu si bomo ogledali študijo primera podjetja Kayamo. Iskali so platformo za spletno trgovino, ki bi se najbolj približala njihovim željam in potrebam strank. Rešitev so našli v CS-Cart Multi-Vendor platformi. Kayamo je spletni...

4 strategije za bolj osebni pristop v spletni trgovini

4 strategije za bolj osebni pristop v spletni trgovini

4 strategije za bolj osebni pristop v spletni trgovini Če želite biti uspešni v spletni prodaji, je personalizacija uporabniške izkušnje zelo pomembna. To vam lahko pomaga pri privabljanju novih strank in ohranjanju že obstoječih. V tem zapisu boste prebrali, zakaj je...

Potisna obvestila: 5 načinov za izboljšanje uspešnosti

Potisna obvestila: 5 načinov za izboljšanje uspešnosti

Potisna obvestila: 5 načinov za izboljšanje uspešnosti Tako kot v vseh ostalih segmentih, je konkurenca v spletni prodaji zelo visoka. Lojalnost do blagovne znamke se spreminja, donosi na investicije se zmanjšujejo. Zato potrebujete močno orožje za zmago. Potisna...

iMode na MOS Celje

iMode na MOS Celje

iMode na MOS Celje Vabimo vas na Mednarodni obrtni sejem – MOS Celje, ki bo potekal od torka, 10.9. do nedelje, 15.9.2019. Najdete nas v OZS ulici obrti (dvorana L1, razstavni prostor 64). Tam bomo v okviru Obrtne zbornice Slovenije predstavili široko paleto naših...

Kako vam lahko znanje tujih jezikov pomaga v poslu?

Kako vam lahko znanje tujih jezikov pomaga v poslu?

Kako vam lahko znanje tujih jezikov pomaga v poslu?   Uvod V zadnjih nekaj desetletjih se poslovno okolje podjetij konstantno širi na splet. Digitalno okolje ponuja več prostora in več možnosti za rast. Globalna povezanost omogoča prehod na nove trge, nova...

Kako razširiti vašo e-trgovino: 4 stvari, ki jih morate upoštevati

Kako razširiti vašo e-trgovino: 4 stvari, ki jih morate upoštevati

Kako razširiti vašo e-trgovino: 4 stvari, ki jih morate upoštevati Sodeč po ocenah, bo do konca leta 2019 na svetu 1,92 milijarde digitalnih kupcev. Glede na veliko število ljudi, ki kupuje na spletu, lahko rečemo, da je sedaj idealen čas za vstop na splet in...

10 stvari, ki jih morate urediti pred zagonom spletne trgovine

10 stvari, ki jih morate urediti pred zagonom spletne trgovine

10 stvari, ki jih morate urediti pred zagonom spletne trgovine Razmišljate o odpiranju podjetja za elektronsko poslovanje? Gre za panogo, ki je naše tradicionalne nakupne navade preoblikovala v digitalne Za podjetnike trenutno stanje industrije e-trgovine ponuja velik...

E-commerce: 10 najboljših spletnih platform za učenje

E-commerce: 10 najboljših spletnih platform za učenje

E-commerce: 10 najboljših spletnih platform za učenje   Področje e-commerce je lahko nagrajujoče za tiste, ki poznajo pravila igre. Seveda pa marsikdo ne uspe v tem poslu. Eden od razlogov je zagotovo ta, da se veliko ljudi poda v to, brez kakršnega koli treninga...

SMS trženje za e-commerce podjetja

SMS trženje za e-commerce podjetja

SMS trženje za e-commerce podjetja   Elektronsko poslovanje (e-commerce) je v konstantnem porastu. Prav neverjetno je, kako vsak dan »zraste« na stotine novih spletnih trgovin po vsem svetu. Glede na to, da kar polovica uporabnikov spleta občasno nakupuje prek...

Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATE

Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATE

Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATEZ veseljem vas obveščamo, da je izšla do zdaj naša najbolj napredna programska oprema - CS-Cart Multi-Vendor Ultimate, ki vključuje vse lastnosti standardne in Plus izdaje + 4 ekskluzivne lastnosti:• Več trgovin (prodajnih...

5 strategij za zadrževanje kupcev

5 strategij za zadrževanje kupcev

5 strategij za zadrževanje kupcev “The customer’s perception is your reality” - Kate ZabriskieZgornji stavek lahko z drugimi besedami povemo tako: Ne glede na to, kako dobri smo, je naš uspeh vedno odvisen od tega, kako se bomo odzvali na vedno spreminjajoče se želje...

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja   Množično financiranje (crowdfunding) je proces zbiranja denarnih sredstev, z namenom ustvarjanja še več denarja. Je proces prepričevanja množice, da je vaša vizija vredna njihovega časa, pozornosti in...

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali Skrivnost uspešnege elektronske platforme je v tem, da začnete z mehkim pristankom. Torej, za dejanski začetek, se morate odločiti, v kateri niši boste delovali. To pa lahko pomeni dober razmislek in zahtevno oviro za...