Celovite podobe dogodkov

Celovita podoba dogodka je osnovni element ali orodje komunikacije z naročnikom in ciljnimi javnostmi, zato ji posvečamo posebno pozornost, tako z vsebinskega, kot oblikovalskega vidika. Vse faze načrtovanja do predstavitve ideje naročniku, so namenjene pripravi učinkovite in kakovostne celovite podobe dogodkov.

Dogodek dobi dušo in zavibrira na čustveni ravni prav s primerno lokacijo. Lokacija je del vsebine. Raznolikost kreativnih idej pogojuje tudi raznolikost prizorišč. Prizorišče je lahko vse – stadion, gledališka dvorana, podzemna jama, lokal, mestna ulica, reka, travnik, ladja, letalo, toplozračni balon …

Vsak dogodek začnemo z večfaznim načrtovanjem, ki mu posvetimo posebno pozornost:

  • določimo cilj dogodka,
  • določimo vrsto dogodka,
  • določimo ciljno javnost oziroma potencialno občinstvo,
  • opredelimo načine komuniciranja,
  • določimo rdečo nit dogodka,
  • poiščemo ustrezno lokacijo,
  • zasnujemo celovito podobo dogodka,
  • uskladimo našo idejo z naročnikovimi željami in pričakovanji,
  • pripravimo podroben scenarij dogodka in opravimo seznanitev izvajalcev s kreativno zasnovo,
  • izdelamo marketinški plan oglaševanje dogodkov,
  • izvedemo in organiziramo prodajo vstopnic.

Pošljite nam povpraševanje