Celovita podoba dogodka je osnovni element ali orodje komunikacije z naročnikom in ciljnimi javnostmi, zato ji posvečamo posebno pozornost, tako z vsebinskega, kot oblikovalskega vidika. Vse faze načrtovanja do predstavitve ideje naročniku, so namenjene pripravi učinkovite in kakovostne celovite podobe dogodkov.
Dogodek dobi dušo in zavibrira na čustveni ravni prav s primerno lokacijo. Lokacija je del vsebine. Raznolikost kreativnih idej pogojuje tudi raznolikost prizorišč. Prizorišče je lahko vse – stadion, gledališka dvorana, podzemna jama, lokal, mestna ulica, reka, travnik, ladja, letalo, toplozračni balon …
Vsak dogodek začnemo z večfaznim načrtovanjem, ki mu posvetimo posebno pozornost:
- določimo cilj dogodka,
- določimo vrsto dogodka,
- določimo ciljno javnost oziroma potencialno občinstvo,
- opredelimo načine komuniciranja,
- določimo rdečo nit dogodka,
- poiščemo ustrezno lokacijo,
- zasnujemo celovito podobo dogodka,
- uskladimo našo idejo z naročnikovimi željami in pričakovanji,
- pripravimo podroben scenarij dogodka in opravimo seznanitev izvajalcev s kreativno zasnovo,
- izdelamo marketinški plan oglaševanje dogodkov,
- izvedemo in organiziramo prodajo vstopnic.