Lastniki podjetij za elektronsko poslovanje imajo na umu tisoč stvari. Kaj morate prodati? Ali uporabljate e-trgovino, kot je CS-Cart, ali ustvarjate nekaj iz nič? Kako naj tržite svoj izdelek?
Kot trženje e-trgovine obstajajo številne priložnosti, s katerimi lahko vključite vaše ciljno občinstvo. Vendar pa številne od njih prihajajo z znatnimi denarnimi naložbami. Prvovrstna strategija trženja e-trgovine z uporabo vsebine lahko pripomore k povečanju konverzij in povečanju izpostavljenosti, ne da bi pri tem povzročila zastoj na vašem bančnem računu.
Vaš cilj je precej preprost: privabljanje ljudi na vašo spletno stran e-trgovanja, tako da bodo na koncu kupili nekaj. Objavljanje zanimivih vsebin je najboljši način za to in ali veste, katera je najboljša oblika trženja vsebin? To je pravica: vizualna vsebina.
Ali ste vedeli, da delovna mesta, ki vključujejo slike, proizvedejo 650 odstotkov večjo angažiranost kot objave, ki vključujejo samo besedilo? In to še ni vse, eMarketer poroča, da je Facebook objave od blagovnih znamk, ki so vključevale slike, ustvaril 87 odstotkov vseh obveznosti.
Njegova učinkovitost je točna, zakaj mora biti vizualna vsebina prednostna naloga za vašo strategijo trženja pri e-trgovanju. Torej, tukaj so štirje načini, kako lahko to storite.
Infografika
Infografika je zelo podcenjena – dejansko lahko poveča spletni promet za 12 odstotkov. To je odličen način, da pritegnete pozornost bralcev in povzamejo informacije, kadar ljudje nimajo časa, da bi prebrali celotno objavo.
Da bi kar najbolje izkoristili infografiko, je bistvenega pomena vlagati v čas oblikovanja in izbrati prave podobe. Informacije, ki jih poskušate posredovati, se morajo nepretrgano pretakati, zato mora biti element oblikovanja brez napak.
Prav tako lahko uporabite infografiko, ki temelji na stari objavi v spletnem dnevniku ali videoposnetku. Ponovna uporaba obstoječe vsebine je odličen način, da zagotovite povečanje ustvarjanja vsebine.
»Odpiranje« videoposnetkov
Od neskončnih načinov, lahko uporabite video marketing v svojo korist, eden od načinov, ki zahtevajo najmanj napora je »odpiranje« video posnetkov. To je precej samoumevno: vse, kar morate storiti, je, da pokažete, da izdelek ni vstavljen. Torej, kaj je tako vznemirljivo?
Preprosto je, vdira v človeško naravo in ustvarja občutek pričakovanja za gledalce ter spodbuja k nakupu vašega izdelka, da lahko imajo enake izkušnje.
Videoposnetki izdelka
Ta način je precej preprost, kjer morate poudariti svoj izdelek in pojasniti njegove značilnosti v globino. Če iščete primer, nobena blagovna znamka ne deluje bolje kot Apple.
Videoposnetki izdelkov so vsekakor vredni naložbe, saj 58 odstotkov kupcev misli, da so podjetja, ki objavljajo videoposnetke, vredna zaupanja, 71 odstotkov potrošnikov pa meni, da takšni videoposnetki dajejo boljšo razlago.
Vsebina, ki jo ustvari uporabnik
Eden najboljših načinov za izboljšanje uporabniške izkušnje je z vizualno vsebino, ki dejansko vključuje stranke. Danes imajo socialni mediji veliko vlogo pri vključevanju potrošnikov, zato je večja verjetnost, da bodo ljudje zvesti, če jim blagovna znamka prinese pozornost.
Veliko blagovnih znamk ustvarja vsebino s ponovnim objavljanjem slik, ki si jih delijo stranke, na njihovih profilih družabnih omrežij. Medtem ko te slike očitno niso profesionalno zajete, bo njihova avtentična narava imela velik vpliv na vaše stranke. Vsebina, ki jo ustvari uporabnik, vam ne daje več samo vsebine za objavljanje, temveč tudi vašo blagovno znamko poveča tako, da poudarite, da vam stranke zaupajo.
Slideshares
Morda je najboljši del o Slideshare, da platformo uporabljajo ljudje, ki želijo avtoritativne vire o določeni temi. S pretvorbo besedila v diapozitive lahko svojo vsebino naredite bolj dostopno ciljnemu občinstvu in se postavite kot dragocen vir v vaši industriji.
Čeprav obstaja veliko inovativnih načinov za ustvarjanje edinstvene platforme za e-poslovanje, je nekaj gotovo: vizualna vsebina je ključnega pomena. Omogoča vam ustvarjanje pomembnih interakcij s strankami, kijih privabite na kreativen način ter ustvarite najboljšo možno uporabniško izkušnjo.
Ste že poskusili katerega od teh načinov za vaše e-poslovanje? Ali imate svoje predloge?