Predstavitev članka John Stevens, strokovnjaka za spletne trgovine in prodajo preko spleta o gostujočih podjetjih z vsega sveta kateri prodajajo preko spleta.
John vam bo povedal, zakaj vaša spletna trgovina ne uspe in ne uspe…
Danes je precej enostavno začeti spletno trgovino – vse, kar morate storiti, je pridobiti ime domene, nastaviti spletno gostovanje, poiskati platformo e-trgovine, katera ustreza vašim potrebam, in voila! Zdaj imate svojo spletno trgovino!
Vendar je vseeno pravi izziv vodenje lastne trgovine skupaj z spletno trgovino.
Podjetniki na spletu so navdušeni nad lastno spletno trgovino, vendar malo kdo ve, da obstaja veliko dejavnikov, ki jih je treba upoštevati pri vodenju spletne trgovine. Upravljanje trgovine z e-trgovino ni šala. Ali ste vedeli, da 8 od 10 spletnih trgovin ne uspe v prvih 24 mesecih?
Zakaj trgovci ne uspejo s svojo spletno trgovino?
Obstaja več dejavnikov, zakaj trgovini z e-trgovino ne uspe. Kot spletna trgovina in lastnik prodajalne bi se morali zavedati naslednjih skritih pasti ki prežijo:
Slaba spletna stran
Vaša spletna trgovina je obraz vašega podjetja. Slabo zasnovana spletna stran se odraža v vašem podjetju. Morate sprejeti moderno spletno stran, ki bo triumfirala na drugih mestih kjer so spletne trgovine. Ko prilagodite videz spletnega mesta, morate razmisliti o izboljšanju učinkovitosti vaše spletne strani, predvsem z obiskom…
Varnost spletne strani je še en dejavnik, ki ga morate vzeti resno. Nezavarovana spletna stran bo oddaljila vaše stranke, vse pa se bo pa začelo z vašo izbiro pravilne platforme za e trgovino.
Če želite zmanjšati stroške, se lastniki malih podjetij odločijo za brezplačne e-trgovske platforme, ne da bi upoštevali, kako to lahko vpliva na njihove prihodnje operacije. Brezplačne platforme e-trgovine imajo omejene zmogljivosti, ki lahko ogrozijo vaše podjetje.
Medtem, programska oprema za nakupovalno košarico, kot je CS-Cart, lahko vse upravlja z upravljanjem vaše spletne trgovine. Od zasnove, upravljanja več trgovin, izdelkov, plačil in pošiljk, trženja, uspešnosti in, kar je še pomembneje, varnosti.
Nazadnje, morate vlagati v nišo, kjer lahko stojite proti svojim konkurentom. Obstaja najmanjša možnost, da lahko premagate elektronske trgovce, kot so Amazon, Newegg ali Best Buy, vendar s pravim izdelkom in tržno strategijo boste sčasoma dobili svoje stranke in nikakor ne čez noč.
Slab spletni promet
Ne krivite pomanjkanja zanimanja za vaše izdelke kot glavni razlog, zakaj vaša spletna stran ima manj prometa in visoke stopnje obiskov ene strani. Na to težavo vpliva več dejavnikov:
Slaba uspešnost spletnega mesta v smislu hitrega učenja, kako poudariti test vašega spletnega mesta in ugotoviti, ali lahko obvlada in zmore predviden promet.
Napačen ciljni trg – ali prodajate svoje izdelke pravilnim strankam?
Nenormalno oblikovanje spletne strani in slaba vsebina.
Vendar pa obstajata dva načina, kako odpraviti pomanjkanje količine in kakovosti spletnega prometa, ki bo prišel na vašo spletno stran. Ustvarite lahko plačane oglaševalske akcije, kot je Google AdWords, ali pa lahko vlagate v vsebino, da pridobite organski promet.
PPC orodja za trženje, kot je AdWords, so takojšnja rešitev, vendar je na dolgi rok glavno orodje, ki ga potrebujete za kakovosten promet. AdWords je lahko draga izbira, še posebej, če napačno vodite in slabo načrtujete trženje vsebine.
Kaj lahko narediš? Začnite počasi – najprej lahko začnete s blogiranjem, preden se lotite plačanih oglaševalskih akcij. Infografika na tej objavi ima več informacij o zgodovini spletnega dnevnika, njegovih prednosti, najboljših platformah in kako jih pripraviti in zagnati.
Upravljanje strasti in vlaganje
Vemo, da so prihodki pomembni, vendar, kako motivirani ste lahko v podjetju? Ste pripravljeni potovati skozi spletno trgovino čez in čez? Dolgo čakanje, da dosežete donosnost naložbe! Ali odpirate spletno trgovino, ker je vaš prijatelj pohvalil vaše majice? Poleg upravljanja vaše spletne trgovine, boste morda morali urediti težave z denarnim tokom ali paziti na stroške. Lastništvo trgovine z spletno trgovino je velika odgovornost.
Upravljanje izdelkov: na spletu in brez povezave
Vaš izdelek je vaša glavna značilnost. Ali ste vedeli, da slike vašega izdelka ustvarijo ali prekinejo vašo priložnost pri konverziji? Spletni kupci se zanašajo na slike, da jim dajo idejo o tem, kako izgleda izdelek, ali da si predstavljajo kako ga bodo uporabili. Slaba slika bo kupca odvrnila od nakupa predmeta na vašem spletnem mestu. Betsy Emery, izvršni direktor nagrajenega spletnega oblikovalskega podjetja, pravi, da “doslednost in kakovost izdelkov in slik neposredno vpliva na stopnjo pozitivne konverzije.”
Brez zaloge, kako upravljate inventar, je ključnega pomena – nikoli ne morete preveč ali premalo. Slabo upravljanje inventarja je lahko drago za vaše podjetje. Če svojega inventarja ne nadzirate dobro, nikoli ne boste imeli pravega merila o tem, kako vaše podjetje posluje.
Pomanjkanje trpljenja
Še enkrat, trgovina z spletno trgovino ne zagotavlja neposrednih prihodkov. To ni tvoj instant keš mašina. Potrebno bo nekaj časa, da bi dobili čisto donosnost, vendar z velikim naporom pridejo dobri donosi. Bodite dovolj potrpežljivi, vendar bodite previdni, ko gre za vaš notranji proces avtomatizacije naročil. Investirajte čas pri preverjanju uspešnosti vaše spletne trgovine, ravnanju z vašim inventarjem in nadzoru tržnih prizadevanj.
Preberite še: lastnosti naših spletnih trgovin