SMS trženje za e-commerce podjetja
Elektronsko poslovanje (e-commerce) je v konstantnem porastu. Prav neverjetno je, kako vsak dan »zraste« na stotine novih spletnih trgovin po vsem svetu. Glede na to, da kar polovica uporabnikov spleta občasno nakupuje prek spleta, ni dvoma o tem, da je spletna prodaja lahko dobičkonosen posel. Kjer je dobiček, pa je tudi konkurenca.
Ko določena industrija postane zasičena, je treba trženjske vire res kreativno izkoristiti. Težko je biti glavo višji od konkurence, ko imate na kupu na tisoče glav.
Vseeno pa obstaja nekaj neobičajnih metod, ki vam pomagajo pri tem. Ena od teh je SMS trženje. In ne boste verjeli, kako dobro se obnese.
Kaj pravzaprav je SMS trženje?
Kot pove že ime samo, je SMS trženje pošiljanje SMS sporočil prejemnikom, z namenom promocije posla, produkta ali storitev.
Ta vrsta trženja se je izkazala za zelo učinkovito, saj dostavi informacije neposredno na zaslon mobilne naprave, ki jo imamo vedno na dosegu roke.
Verjetno lahko z veliko samozavestjo trdimo, da imate vi in vaši prijatelji tudi sami mobilne telefone. Torej je enačba preprosta. Za povrh vsega statistika pravi, da kar neverjetnih 90% ljudi sporočilo prebere takoj, ko ga prejmejo.
Ampak imejte v mislih to: za ta tip trženja potrebujete eksplicitno dovoljenje lastnika številke. Od implementacije novih zakonov na področju osebnih podatkov lahko nepooblaščena uporaba hitro postane zloraba, ki lahko prinese pravne posledice. Zato se vedno najprej prepričajte, da delujete v pravnih okvirih, ki jih določajo zakoni.
Prednosti SMS trženja
Seveda morate, kot direktor, uporabiti vsa razpoložljiva orodja, ki jih imate na razpolago, da izstopate, saj boste le tako lahko rasli. Poglejmo kakšne prednosti ima SMS trženje.
Neverjetna stopnja odpiranja sporočil
V začetku članka smo že omenili, da ima ta vrsta trženja neverjeten odziv. Po statistiki sodeč, kar 99% prejemnikov odpre promocijska SMS sporočila. Še boljše, večina jih to naredi v prvih petih minutah po prejetju sporočila.
Če to primerjamo z e-mail trženjem, je SMS veliko bolj učinkovito orodje. Kar pa ne pomeni, da e-mail ni uspešen, saj je še vedno zelo pomembno orodje. Ampak številke ne lažejo.
Bodite eni izmed redkih
Podjetniki, ki so začeli uporabljati to metodo pravijo, da je ena od najboljših stvari pri vsem tem dejstvo, da SMS trženje še masovno. Veliko podjetnikov sploh ne pomisli na kaj takega, zato iskoristite priložnost.
Stopnja klikov
Odstotek klikov na e-mail promocije znotraj maila znaša zgolj 3%. Odstotek klikov na SMS trženjske kampanje pa znaša kar 36%, kar je 12x več! Podjetniki, ki pošiljajo promocijska SMS sporočila pravijo, da »razbijejo« daljše SMS sporočilo v več manjših odstavkov, saj takšna razporeditev omogoča večjo preglednost, kot eno dolgo sporočilo brez odstavkov.
Globalni doseg
SMS-e lahko pošiljate po celem svetu. Mobilni operaterji skoraj nikoli ne blokirajo trženjskih sporočil iz drugih držav. Tako lahko ciljate tudi na potencialne kupce v regiji ali drugod po svetu. Še ena prednost je, da SMS predalniki nimajo predala za nezaželjena sporočila.
Mobilnikom prijazno
Vse več uporabnikov za brskanje uporablja mobilne naprave. Poleg brskanja pa tudi za nakupovanje in branje novic. Vse več spletnih platform daje vse večji poudarek na mobilni izkušnji. In ker so SMS-i še vedno primarni način komuniciranja prek mobilnikov, je to trden dokaz, da so SMS-i zelo dober kanal za doseganje vaših kupcev.
Kako uporabljati SMS trženje?
V tej točki že vemo, da ga moramo uprorabljati, ampak kako to storimo?
Kuponi in kode
Ste pomislili, da bi SMS uporabljali za pošiljanje promocijskih kod? V vsako poslano sporočilo lahko vključite unikatno zgenerirano kodo, ki jo lahko kupec uporabi samo enkrat. Tako ne pride do zlorab posebnih ponudb, vašim kupcem pa bo ta način všeč. Na tak način se jim lahko tudi približate in pokažete, da mislite nanje. Tako bodo ostali z vami na dolgi rok.
Rojstnodnevni popusti in nagrade
Čestitke za rojstni dan in posebne ponudbe posebej za slavljenca/slavljenko bodo še dodatno okrepile vez med vami in vašimi kupci. Celoten proces lahko avtomatizirate, da zajamete celotno bazo uporabnikov.
Informiranje o pošiljki
Informacijski SMS-i o statusu naročila oz. pošiljki prinašajo dodano vrednost. Poleg tega lahko v sporočilo vključite povezavo, kjer kupci status pošiljke v realnem času. Ta sporočila sicer niso trženjske narave, ampak bodo vašim kupcem prinesla določeno mero zadoščanja. V primeru kakšne nepredvidene situacije, pa vas bodo lahko kontaktirali.
Povzeto po: Blog.cs-cart.com, 2019. Ecommerce: SMS Marketing Solutions for E-Commerce Businesses. [spletni vir] Dostopno na:
https://blog.cs-cart.com/2019/07/26/sms-marketing-solutions-for-e-commerce-businesses/ [26.7.2019]