Spletna stran Špas teater
Ljubiteljem smeha in odlične igre ustvarjalcev žlahtnih komedij, kjer se te izvajajo – Špas teater iz Mengša – ni neznanka. Vsem tistim, ki zanje slišite prvič (v kar močno dvomimo), prepustimo nekaj domišljije, googlanja, ali, kar bo še najbolje, v naslednjih vrsticah preberite, kako so se na spletni strani spasteater.si predstavili kar sami:
“Pisalo se je leto 1997… prejšnje tisočletje… in na toplo jesensko soboto 26. oktobra
… je padla nedolžnost. Začne se najbolj nora zgodba – o čem drugem kot o norosti. Skupaj z njo pa tudi dogodivščina špasnih komedij, ki traja že 20 let! Zakaj je tako posebna? Ker vam je pričarala vse, kar gledališče zmore: strasti, dramo, ljubezen, skoke čez plot, norost, resnice in laži… esenco teatra! Res smo veseli, da je za nami 20 tako plodnih in živahnih let! Špas teater je v 20 letih postal vaše gledališče! Saj veste: tvoje, moje, naše, gledališče vseh Slovenk in Slovencev! V tem času smo v Špasove barve odeli že mnogo slovenskih odrov, pripeljali smeh v vse večje dvorane in s komedijo razveseljevali vse generacije širom po Sloveniji.”
Ocena stanja
Čas je neustavljiv in zdi se, da v informacijski dobi teče še hitreje. Zato stvari, ki so še včeraj izgledale sodobne in predvsem delujoče, so lahko že danes zastarele. Samo poglejte na vaš pametni mobilni telefon in preverite spletno stran podjetja, kjer ste zaposleni. Ste zadovoljni, je še “moderna” in prilagojena današnjim zahtevam in uporabnikom?
Eno je časovna komponenta, ta je lahko v nekem primeru le manjša težava. Kaj pa če spletno stran pestijo tehnične težave? Tako nam je o stanju “stare” spletne strani Špas teatra zaupala Patricija Mali, vodja marketinga: “Obstoječo spletno stran smo urejali preko wordpress administratorja, kar se je že po pol leta izkazalo za zelo slabo rešitev, stran je zaradi nameščenih vtičnikov začela blokirati določene vsebine … Prejšnji izdelovalec strani nikakor ni uspel rešiti naših specifičnih zahtev, ki so našo dejavnost in našo spletno stran bile zelo pomembne. Nato smo ugotovili še, da stran ni bila optimizirana in zato smo v Googlovem iskalniku po mestih le še padali …”
Prav to je ugotovila tudi skupina naših spletnih strokovnjakov in programerjev. Naročnikova spletna stran je imela kveč kot 40 vtičnikov, od tega jih velika večina ni delovala, še več, nekateri so se med seboj tudi “tepli”.
Ob tem je bila, tako Patricija Mali, “stara stran za administratorja zelo zahtevna in zapletena. Za objavo ene vsebine, sem namesto dveh ali treh klikov porabila mnogo preveč časa. Stran prav tako ni omogočala določenih sprememb pozicij (igralci, predstave …), za kar prejšnji izvajalec ni znal najti rešitev.”
Povedala je še, da so pri prejšnjem ponudniku spletnih rešitev pogrešali sprotno komunikacijo (vsaj do končne postavitve) in predvsem hitro iskanje oziroma predloge rešitev ob nastalih težavah.
Rešitev iMode
Strokovnjaki iz podjetja iMode se naročnikom vedno celovito posvetimo, a tokrat je bilo tudi nam povsem jasno, da imamo opravka z zahtevnim in izkušenim naročnikom, ki zelo jasno postavlja pogoje, kakšno spletno stran želi imeti. Posebej jasno je bila začrtana naslednja zahteva: administracija upravljanja spletne strani mora biti za uporabnika preprosta, predvsem v smislu prihranka delovnega časa. Če smo ob tem lahko prikimali, je za tem prišla še zadnja zahteva: “In stran mora biti delujoča 24/7/365!”
Zavihali smo rokave in v “custom” kodi na Ruby on Rails platformi pripravili povsem novo rešitev. Zanjo smo se odločili predvsem zaradi kompleksnosti strani, saj ima Špas teater na njej ogromno področij, ki jih je bilo treba “pokriti” ali povezati med seboj. Največji deli tega so seveda predstave teatra in sporedi. Predstave so lahko vezane tudi na več lokacij in vsaka takšna lokacija ima svoje podrobnosti: opisi predstav, vsak termin ima lahko svoje cene, končno število vstopnic v prodaji … Na željo naročnika so bile dodane še tabele s ceniki.
Urejevalnik za administratorja smo pripravili tako, da je upravljanje z njim kar se da preprosto in logično. Tu govorimo predvsem o dodajanju in upravljanju predstav ter terminov, igralcev v posamezni predstavi, sortiranje le-teh (katera predstava je na katerem mestu) …
Naša rešitev je izpeljana z “drag and drop” funkcijo – administrator preprosto klikne na fotografijo predstave in jo potegne na izbrano mesto. Ta proces je nato takoj, po potrditvi, viden tudi na spletni strani.
Ne pozabite, iMode ima vedno prave rešitve!
Res je sicer, da naša sogovornica Patricija Mali dela v marketingu, torej na področju, kjer mora prepričati tudi dvomljivce s kakšnim marketinškim trikom ali dveh, a je lahko tudi zelo neposredna. Na vprašanje, kako je zadovoljna s storitvami iMode, je bila zelo neposredna: “Izvajalci iz podjetja iMode so sicer malce zamudili z rokom za dokončanje naše spletne strani, a predvsem zaradi objektivnih razlogov in naših zelo specifičnih zahtev. Povedati moram, da vedno, ko smo naleteli na nove težave je komunikacija s programerjem Damirjem potekala tako, da je ta zelo hitro predlagal in nato še umestil prave in delujoče rešitve. Moram ga pohvaliti!”
Spletne rešitve iMode
Torej, če imate podobne težave, kot jih ima veliko naših naročnikov, sedaj veste, kje boste našli prave spletne rešitve. Pri iMode. In morda samo še to: naše rešitve delujejo!