ŠTUDIJA PRIMERA: eTaif
eTaif.com je spletni nakupovalni center, fokusiran na države Bližnjega vzhoda. Deluje kot hčerinsko podjetje konglomerata Al Taif Group. Direktor Mohammed Abdulfattah pravi, da je njihov cilj pomagati trgovcem z območja pri vstopu v spletno prodajo.
200.000 +
izdelkov
150 +
prodajalcev
4
države delovanja
Mohammed Abdulfattah
Direktor & vodja razvoja poslovanja
eTaif.com je spletni nakupovalni center za države Bližnjega vzhoda, ki prihaja iz Iraka. Deluje kot mesto, kjer se srečujejo prodajalci in kupci iz Iraka in celotne regije. Povezujemo ljudi ter izdelke. Naš namen je pomagati prodajalcem pri vstopu v spletno prodajo in olajšati proces nakupovanja našim ciljnim skupinam, še posebej kupcem iz Iraka
Pred lansiranjem projekta smo strateško planirali in pripravili proračun za razvoj, zaposlovanje in vključevanje trgovcev. Podjetje je imelo dovolj virov za razvoj in podporo spletnega nakupovalnega centra ter za nadzorovanje rasti.
Irak in Bližnji vzhod do sedaj nista bila izrazito usmerjena v spletno prodajo. Eden največjih izzivov je bil poučevanje in vpeljevanje tako prodajalcev kot tudi kupcev iz regije v spletno nakupovanje.
V podjetju so se iskanja platforme lotili zelo resno, analizirali in testirali so veliko različnih platform. Za CS-Cart Multi-Vendor so se odločili zato, ker se je odlično prilagala njihovemu poslovnemu modelu in zahtevam. Zanje je bil CS-Cart Multi-Vendor odlična rešitev, za hitro in cenovno ugodno testiranje MVP-jev (na kratko, da zadovoljuje minimalne zahteve).
Vir: blog CS-Cart