ŠTUDIJA PRIMERA: Kayamo

V tem zapisu si bomo ogledali študijo primera podjetja Kayamo. Iskali so platformo za spletno trgovino, ki bi se najbolj približala njihovim željam in potrebam strank. Rešitev so našli v CS-Cart Multi-Vendor platformi.

Kayamo je spletni nakupovalni center s sedežem v Nemčiji, kjer prodajalci objavljajo svoje unikatne izdelke. Ustanovitelj Günter Windler in njegova žena sta Kayamo ustvarila z željo, da bi ustvarjalcem in oblikovalcem pomagala razširiti njihovo poslovanje s prodajo na spletu.

20.000 +

izdelkov

150 +

prodajalcev

2 +

let na spletu

»V našem spletnem nakupovalnem centru ponujamo čudovite unikatne izdelke, narejene v Evropi. Kayako je digitalno mesto, kjer se srečujejo kupci in prodajalci iz cele Evrope, z namenom nakupa in prodaje ročno izdelanih in edinstvenih izdelkov. Moja žena je že prej prodajala izdelke na spletu, prek enega od nemških ponudnikov, ampak sva že takrat čutila potrebo, da potrebujeva nekaj večjega. Želela sva ustvariti spletni nakupovalni center, ki povezuje trgovce, ampak pod ugodnejšimi pogoji. In tako se je rodil Kayamo«.

Danes Günter vodi Kayamo skupaj s svojo ženo. Kot omenjeno, je njegova žena že imela izkušnje s spletno prodajo, vendar pa so njeni prihodki iz meseca v mesec padali, nakar je padla odločitev o postavitvi lastnega spletnega nakupovalnega centra.

“Ženine izkušnje s spletno prodajo izhajajo iz prodaje izdelkov pri velikem nemškem spletnem ponudniku. Razlog v padcu prodaje sva videla v tem, da ta obstoječa platforma ni ponujala lastne oziroma ločene strani/trgovine za prodajalca v sklopu spletnega nakupovalnega centra. Kasneje se je izkazalo, da se je še veliko ostalih trgovcev na tem spletnem mestu srečevalo z isto težavo.”

— Günter Windler

Kmalu po odločitvi o lastnem nakupovalnem centru sta začela s prodajo. Prva prodajalka je bila Günterjeva žena. Ko sva začela s promocijo na družbenih omrežjih sta že isti dan prejela tri naročila in bila navdušena. Nato sta začela s trženjem njune nove platforme in odziv je bil zelo dober, dobila sta celo tri velike prodjalce in to že v samem začetku. Tudi zaradi njih sta že bila v prednosti in v dveh letih jima je uspelo privabiti več kot 150 novih prodajalcev.

Novo trgovino sta sicer začela na konkurenčni platformi, ki se je na začetku zdela kot dobra rešitev, kmalu sta pa ugotovila, da so stroški tehnične podpore enostavno preveliki in sta platformo zamenjala za CS-Cart Multi-Vendor.

»Zelo pomembna pri izbiri platforme sta nama bila dizajn in lastnosti, ki jih platforma ponuja. Pri CS-Cart Multi-Vendor platformi je administrativna plošča enostavna za uporabo, videz nakupovalnega centra pa se lahko spreminja enostavno, brez kodiranja. Iz administrativne plošče se lahko spreminja veliko stvari, kot na primer dizajn in stopnje provizije. Odlično je bilo tudi razmerje med ceno in vrednostjo. Če bi izbiral ponovno, bi izbral CS-Cart še enkrat.«

— Günter Windler